Ga naar inhoud
  • 0

Verschil verlichting passat CC < 2012 en > 2012


B3rt

Vraag

Kun je de verliching van een Facelift CC monteren in een pre-facelift CC?

Het gaat me dus om de volledige achterlichten en de xenon koplampen, passen deze?

Is dit 'plug en play' of moet je hiervoor de carrosie en/of bedrading aanpassen?

 

Iemand een idee?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
59 minuten geleden, B3rt zei:

Kun je de verliching van een Facelift CC monteren in een pre-facelift CC?

Het gaat me dus om de volledige achterlichten en de xenon koplampen, passen deze?

Is dit 'plug en play' of moet je hiervoor de carrosie en/of bedrading aanpassen?

 

Iemand een idee?

 

Inpreciepen is alles plug and play. Kwa bedrading zijn de connectors anders en pin posities van de lampen. De buitenste lampen moet je zelf een beugel maken om deze vast te zetten. Ik heb zelf een pre facelift 2011. Enige is de juiste file in de bcm en codering in de bcm. Had alles goed en foutloos hier heb ik nog een filmpje van maar helaas toen ik gisteren ging switchen van bcm is het dus fout gegaan met het mist achterlicht. Verder werkt alles maar moet even opzoek naar wat er aan de hand is. Voor de voorkant moet je hebben motorkap voorfront 2x zij scherm en kop lampen. Deze mod ga ik niet doen omdat ik de face lift niet mooi vind enkel de r line maar die is nagenoeg niet te vinden maar zeg nooit nooit dat ik deze niet bij elkaar ga zoeken. Maar achter was inpreciepen heel goed te doen en wat een verschil kwa licht en uitstraling. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden