Ga naar inhoud
  • 0

crash sensor achter grille


patrick nes gte

Vraag

goeden dag ik ben patrick nes en sinds een paar maanden eigenaar van een passat b8 gte die ik met schade heb gekocht 

nu heb ik de hele auto weer klaar kan alleen een probleem niet op lossen ik weet niet waar de bedrading van de crash sensor in het 

rond achter de motorkap sluiting heen gaat en kan ook niks los vinden hoop dat iemand hier iets meer weet 

vriendelijke groet patrick 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

stephen nog maal bedankt voor de moeite vandaag bij bm parts een originele kabelboom gehaald en de kabel gevonden precies onder de kabel voor de sensor koelwatertemperatuur zit de crash sensor normaal kabel boom beetje open gemaakt en gevonden dus probleem op gelost naar de wok keuring gaan we verder met andere koken wil graag naar digitaal heeft iemand dit al geflikt weet dat je het kan laten doen maar das niet goed koop moet er veel aan gepast worden ??????????? nog maal bedankt voor de moeite 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
nee even voor de duidelijk hijd er zijn mensen die zijn blind er zijn mensen die zijn doof er zijn mensen die kunnen alles zo als jij misschien maar ik ben dislecties als een stoep tegel maar als je je nu goed voelt na deze opmerking prima 

Dat is heel de bedoeling niet dat goed voelen. Ik ben ook de beste niet in Nederlands dus bij deze mij wel gemeend excuus. Zo handig ben ik nu ook weer niet hoor heb alleen vaak geluk. Nogmaals SORRY 

via tapatalk

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
15 hours ago, patrick nes gte said:

nee even voor de duidelijk hijd er zijn mensen die zijn blind er zijn mensen die zijn doof er zijn mensen die kunnen alles zo als jij misschien maar ik ben dislecties als een stoep tegel maar als je je nu goed voelt na deze opmerking prima 


Uiteraard is het niet leuk als je het bent... maarrrrrrrrrr
Je kan het ook als een grapje opvatten, zijn er wel meer hier die zo Dyslectisch als de pest zijn.
Denk dat Jan @Diver er niet voor niets een lachend Icoontje achter zet.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden