Ga naar inhoud
  • 0

Contrastekker Side assist lampje


Diver

Vraag

Voor ik de stekker er af knip en er een nieuwe aan soldeer wil ik het toch nog een keertje proberen. Ik ben op zoek naar de contra stekker van het Side Assist lampje in de spiegel. Ik heb al in ETKA gekeken maar kan het niet vinden, dus als er nog iemand een tip of een nummer heeft of misschien de leverancier heeft hoor ik het graag

2019-10-06 12.45.37-1.jpg

2019-10-06 12.45.58-1.jpg

2019-10-12 08.53.45.jpg

 

aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Vandaag bij Pon in Z.O geweest, heb mn ledje daar achter gelaten ze gaan er foto`s van maken en een vraag stellen bij Pon Nederland voor de contra stekker. Niet geschoten is ook geen 6 gooien.
Inderdaad wie weet. Hopelijk kunnen ze wat betekenen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
@MarVelous ben ook nog met 2 anderen bezig, heb het nog niet opgegeven. Als ik ze heb heb ik er ook wel 2 voor jou als je het dan al niet af heb B)
Hahaha de aanhouder wint he! Graag wil.ik er ook 2. Voorlopig ben ik nog niet zover. Heb nog geen tijd ervoor gehad om verder te gaan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Uit tijd verdrijf heb ik Pon ook nog even een mailtje gestuurd, maar mijn vermoeden werd weer beantwoord.

Ik ben op zoek naar het onderdeel nummer van de contra stekker van de 3AB 949 146, Ik ben al bij de dealer geweest maar die kan mij niet helpen om dat het nummer niet in ETKA staat zie foto, ook staat de contra stekker niet bij het onderdeel wat vaak wel het geval is, zie foto. Ik heb de fabrikant ook al benaderd ( Hirschmann ) maar die helpt mij ook niet verder. Het gaat dus om de stekker op foto 3. Iki ben een actieve lid van het passat forum en heb de vraag ook daar al gesteld. https://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/45538-contrastekker-side-assist-lampje/  ( Diver is mijn forum naam ) aangezien ik niks wil af knipper en aan elkaar knoeien maar alles origineel wil houden zijn jullie mijn laatste hoop, ik heb al diverse opties aan de wagen toegevoegd, maar met deze modificatie loop ik nu vast. Ik heb al diverse andere bedrijven gemaild ( Conrad, RS Components, Farnel, Bosch service center, Hirschmann, enz ) dit is mijn laatste optie en hoop dat jullie de tijd kunnen vinden om  mij te helpen, rij al bijna 28 jaar VW met tevredenheid, op het moment een Passat B7 uit 2011. Hoop genoeg informatie aangedragen te hebben om dit op te lossen.

 

b.v.d Jan Stoof

 

Het antwoord:twisted:

Geachte heer Stoof,

ik heb navraag gedaan bij de fabriek over uw vraag met betrekking tot het onderdeel dat u wilt bestellen.

De Waarschuwingsindicatie kan los besteld worden via een van onze dealers.

Dit onderdeel zit af-fabriek niet op de auto. De informatie over de (on)mogelijkheden van deze aanpassing is bij ons niet aanwezig en een vraag daaromtrent wordt door de fabriek niet ondersteund.

Helaas kunnen wij niks voor u doen, ik raad u aan om uw dealer te benaderen of een andere officiële dealer.

 

 

En dan Hebben ze service hoog in het vaandel staan zeggen ze, het lijkt wel of Rutte daar werkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb er 10, eventueel ook 2 voor jou als je nog niks heb. :mrgreen:
Ik heb wel wat gevonden, maar dan moet ik alletwee vervangen. Dus heb liever als het wat is die van jou. Hoef ik maar 2 dingen te vervangen. Alleen ga ik 11 jan het inbouwen samen met Martijn. Heb je ze voor die tijd binnen denk je?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zojuist, MarVelous zei:

Ik heb wel wat gevonden, maar dan moet ik alletwee vervangen. Dus heb liever als het wat is die van jou. Hoef ik maar 2 dingen te vervangen. Alleen ga ik 11 jan het inbouwen samen met Martijn. Heb je ze voor die tijd binnen denk je?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 

Dat weet ik niet, moet uit China komen, anders even provisorisch verbinden en later vervangen. De spiegel kap heb je er zo af dus je komt er dan makkelijk bij. Graag wat foto's maken dan kan ik daar mn voordeel mee doen:angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden