Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Passat-zijkant.jpg.9ba74b01ba6c7b8481805866d720a56a.jpg

Dit is mijn 'nieuwe' V5 comfortline, automaat van 01-2003.
De auto heeft wat tanden des tijds en wat aanpassingen nodig die de komende tijd aangepakt gaan worden, maar waar ik graag jullie advies bij heb.
1. Ik zou graag het instructieboekje hebben. Heeft iemand dat liggen ter overname?
2. De beige (velours)bekleding in de deurpanelen laat los. Met welke lijm kan ik die het beste weer vastplakken, zonder dat de boel verkleurd of weer gaat hangen?
3. Er zit naast de bestuurdersstoel, laag onderop de B-stijl een drukknopje met het symbool van een auto met binnenverlichting(???). Wat doet dit?
4. Als je de ESP-schakelaar bedient, waaraan kan ik dan zien of deze de ESP in- of uitschakelt (ABS-lampje in tellerunit?)
5. Is het mogelijk om in te regelen dat bij contact aan meteen de instrumentenverlichting e.d. aangaat?
6. Wat zijn de ervaringen met het vervangen van de antenne voor een plat model (vinnetje) en welke wordt aanbevolen?
7. Is er een comfortmodule van de knipperlichten (1x activeren = 3x knipperen) voor de wagen verkrijgbaar of heeft iemand zoiets liggen?
8. Ik zou graag ingeregeld hebben dat bij ingedrukt houden van de afstandsbediening op de sleutel de ramen zich openen / sluiten en dat de deuren vanzelf vergrendelen bij rijden.
Bij mijn vorige Passat is dat gedaan door iemand in Dordrecht of Zwijndrecht (die ook auto's vakkundig poetst), maar ik ben diens naam kwijt. Wie in die buurt wil dit voor mij doen?

Dat is het even voor dit moment. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen. Alvast bedankt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
22 uren geleden, NoppieV5 zei:

Passat-zijkant.jpg.9ba74b01ba6c7b8481805866d720a56a.jpg

Dit is mijn 'nieuwe' V5 comfortline, automaat van 01-2003.
3. Er zit naast de bestuurdersstoel, laag onderop de B-stijl een drukknopje met het symbool van een auto met binnenverlichting(???). Wat doet dit?
4. Als je de ESP-schakelaar bedient, waaraan kan ik dan zien of deze de ESP in- of uitschakelt (ABS-lampje in tellerunit?)

7. Is er een comfortmodule van de knipperlichten (1x activeren = 3x knipperen) voor de wagen verkrijgbaar of heeft iemand zoiets liggen?

3. Is een schakelaar om interieur/alarm  aan/uit te schakelen

4. Symbool op snelheidsmeter gaat branden bij E.S.P. uit

7. Ja, iets met Audi relais plaatsen, nummer weet ik ff niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie, Tiptronic. 

Van de ESP zie ik niets aan lampjes in dashboard of op de schakelaar zelf wijzigen als ik erop druk. Alle ABS-sensoren zijn oké en er zijn geen foutmeldingen uit te lezen daarover. Zou het dan alleen een schakelaar probleem zijn? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Om de ESP uit te schakelen moet je die schakelaar enkele seconden vasthouden, dan gaat er in je dashboard waarschijnlijk wel een lichtje branden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
19 minuten geleden, PatrickDS zei:

Om de ESP uit te schakelen moet je die schakelaar enkele seconden vasthouden, dan gaat er in je dashboard waarschijnlijk wel een lichtje branden.

Het is een druk schakelaar. Indrukken en het gaat uit en lampje gaat branden.

Je hoeft dus niks ingedrukt te houden

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 minuten geleden, BARRY_TDI zei:

Het is een druk schakelaar. Indrukken en het gaat uit en lampje gaat branden.

Je hoeft dus niks ingedrukt te houden

Best mogelijk Barry, maar bij mijn 3C moet ik wel degelijk de knop even vasthouden om de ESP uit te schakelen (en controlelampje aan). Vermoedelijk is dat omdat je niet per ongeluk op die knop zou duwen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 uren geleden, PatrickDS zei:

Best mogelijk Barry, maar bij mijn 3C moet ik wel degelijk de knop even vasthouden om de ESP uit te schakelen (en controlelampje aan). Vermoedelijk is dat omdat je niet per ongeluk op die knop zou duwen.

Gaat om een 3BG.

Da's nog ouderwets😀

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden