Heb op dit moment al weer een tijdje een GFB DV+ op mijn 2.0tfsi (motorcode BWA) en werkt naar mijn idee nog steeds perfect.
Nu zag ik op de site van fine line imports dat er nu ook een open type is, de VTA.
Nou ben ik een beetje aan het googelen geweest maar ben er nu nog niet achter of je nu wel of niet met storingen te maken gaat krijgen. Het schijnt dat bij de “oude” 1.8T motoren niet goed te zijn ivm berekeningen in de ECU omdat die de terug gestuurde lucht mee rekent of zoiets. Maar hoe zit dat bij mijn type motor?. Ook las ik verhalen van bij stilstand gas geven,gas los en dan bijna afslaan van de motor bij terug gaan naar stationeer.
Vind het een beetje prijzig om het maar ff te proberen zeg maar
Vraag
dragon76
Heb op dit moment al weer een tijdje een GFB DV+ op mijn 2.0tfsi (motorcode BWA) en werkt naar mijn idee nog steeds perfect.
Nu zag ik op de site van fine line imports dat er nu ook een open type is, de VTA.
Nou ben ik een beetje aan het googelen geweest maar ben er nu nog niet achter of je nu wel of niet met storingen te maken gaat krijgen. Het schijnt dat bij de “oude” 1.8T motoren niet goed te zijn ivm berekeningen in de ECU omdat die de terug gestuurde lucht mee rekent of zoiets. Maar hoe zit dat bij mijn type motor?. Ook las ik verhalen van bij stilstand gas geven,gas los en dan bijna afslaan van de motor bij terug gaan naar stationeer.
Vind het een beetje prijzig om het maar ff te proberen zeg maar
Dus wie weet hier meer over BVD
Gr Jeroen
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten