Ga naar inhoud
  • 0

Keyless entry storing (kessy)


bushmaster

Vraag

Betreft dan wel een VW Arteon 2.0 TDI 2017, maar omdat het toch een gecamoufleerde Passat is, stel ik de vraag toch maar hier.

Afgelopen vrijdag, kleren in de wasmachine, en na het complete wasprogramma er achter komen dat de autosleutel nog in de broekzak zat.

Na het hele riedeltje wan open maken, batterij er uit, drogen........zaakje weer in elkaar, en voilà alles werkt. Knopjes op de AB doen het keyless entry werk, en de auto start ook zonder de "key not found" melding. Vanmorgen naar het werk, auto keyless geopend aan de bestuurderszijde. Auto op het werk geparkeerd, ik wil de auto keyless afsluiten maar helemaal nix noppes nada. Auto is wel af te sluiten met de AB. Ik ging er van uit dat e.e.a. het gevolg was van de wasbeurt van de sleutel. Gekke was echter dat ik de bijrijderskant en de achterklep wel keyless kan openen met dezelfde sleutel. Vanavond de reserve sleutel opgehaald bij m'n ouders.........jammer dan, deze vertoont hetzelfde euvel. Bestuurderszijde is niet meer keyless te openen.

Iemand enig idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Gisterenavond werkte, als door een wonder, alles weer normaal.

Vanmorgen de auto laten uitlezen, geen enkele melding, vermoeden is dat de "gewassen" sleutel zoveel foutieve communicatie naar de auto heeft gestuurd, dat deze in een soort van (anti)sabotage stand terecht is gekomen. Klinkt logisch maar je zou dan wel meldingen in de computer verwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden