Ga naar inhoud

250.000 gehaald


rusty1977

Aanbevolen berichten

  • 3 months later...
Benzine! Heb hem twee jaar geleden gekocht. 


Ohhh, jouw auto moet opgegeven worden!
Ken je Klokje Rond van Autoweek? Te zien op YouTube.
Ik kan je op geven, maar heb dan wel iets meer gegevens nodig
PB me anders even bij interesse.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd  met de gereden kilometers.

En we wensen je nog vele plezierige veilige kilometers er bij.

Wij hebben ontzetten veel plezier gehad van een T3-campertje, wel heel veel reparaties en verbeteringen zelf aan verricht, behalve de motor haast alles vernieuwd, de lichte motor bracht ons overal in Europa, hebben in een betere tijd ruim 8000000 km mee gereden door met veel beleid te rijden bleef de nieuw motor heel zuinig, een keer reden we van stad Groningen naar Genua Italië we waren maar 100 gulden aan diesel kwijt, maar eerlijk is eerlijk ik reed toen ook veel achter vrachtwagens aan dan word je ook wat mee gezogen, maar dat constant opletten.

 

 

 

Vriendschappelijk op weg, en anticiperen. 

Wat ook leuk was er kan een soort band ontstaan, als je merkt dat de vrachtwagen iets inhoud kwa snelheid omdat er een voorganger nog iets langzamer rijd en ik zie in de spiegel dat de weg vrij komt om in te halen ging ik op zij met de knipperlichten aan blijf langzaam rijden tot de vrachtwagen op zij ging om in te halen, als je dan na veel kilometers voorbij ging om een afslag te nemen werd je vaak met een afscheid groet begroet, met claxonneren en knipperen met de lichten. 

Ook een keer in Frankrijk ging dat zo tot er traag rijden verkeer tussen ons kwam, bij een weg waar de vrachtwagen de wegen kon overzien dat ik zou kunnen passeren deed hij de knipperlichten aan zo dat ik wist dat ik kon passeren, deed hij de ander knipper licht aan wist ik dat ik weer moest invoegen, tot dat we weer achter hem reden dat ging prachtig, later ging het anders om hij kon het traag rijden verkeer niet passeren toen ging ik vooraan rijden en deed het zelfde voor hem, dat was een prachtige ervaring, om nooit meer te vergeten.

Ook dat afscheid ging met lampen knipperen, claxonneren en zwaaien.

Met beleid rijden dat is best heel goed voor de wagen, maar kan aardig wat geld schelen, en je geniet ook meer van de omgeving.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden