Ga naar inhoud
  • 0

Hoe originele CD wisselaar demonteren?


B3rt

Vraag

Hoe verwijder je de originele cd wisselaar die in het dashbord kastje zit?

Ik kan hem wel los maken met 2 sleutels maar hij schuift maar maximaal ca 5 cm naar voren toe en dan zit die ergens aan vast, ik vermoed dat de bekabeling hem verder vast houd.

De vraag is nu, hoe krijg je deze er verder / helemaal uit, ik zie namelijk zo snel geen mogelijkheid om met mijn handen achter de wisselaar te komen om de stekker eruit te halen.

 

Iemand een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

en hoe haal je dat dan los?

Ik heb al 4 schroeven los boven in 3 onder en een klepje verwijderd aan de zijkant maar dat kastje gaat niet los.

Lijkt wel of het bovenaan in het midden nog ergens vast zit maar ik zou niet weten waar.

 

Ik heb alles gedaan volgens dit filmpje maar geen beweging in te krijgen:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hmmm had blijkbaar toch alles goed los gehaald er was wat grof geweld nodig om het kastje eruit te krijgen.....

Het is los in ieder geval, de wisselaar kabel zat met een kabelbinder vast aan het frame, die kan dus nooit er helemaal uit, wel aparte constructie om dat zo vast te maken, het leek allemaal volledig origineel (zelfs op de kabel binder stond VW logo)...

Nu de wisselaar eruit is kan de MDI erin, dan  even testen en alles weer dicht schroeven en is dit projectje ook weer afgerond.

edit:

Alles werkt en zit er weer in, de upgrade van cd wisselaar naar een MDI is ook met succes afgerond :)

aangepast door B3rt
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden