Ga naar inhoud

Geen rechten voor topic te openen


frankfrank125

Aanbevolen berichten

  • 6 months later...
28 minuten geleden, Kevin Passat 2.0 zei:

Met dit probleem zit ik eigenlijk ook wel een beetje.

En de topic’s waarin ik wil reageren kan ook niet.

Of moet ik dan ergens voor betalen? Vind ik net zo goed trouwens.

Members met minder dan 100 berichten kunnen niet in de verkoop gedeelte een topic openen of reageren. 

Als je full member word voor minimaal 15 euro per kalender jaar kan dat wel. 

Als je via pay pal een.betaling doet word het elk jaar automatisch weer verlengt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar gaat het het bij sommigen sneller dan bij mij... ik betaalde al op 18/03 en nog steeds is mijn status niet veranderd naar Full Members   ?.

Op mijn vraag hierover (twee dagen terug) kreeg ik ook geen antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, PatrickDS zei:

Blijkbaar gaat het het bij sommigen sneller dan bij mij... ik betaalde al op 18/03 en nog steeds is mijn status niet veranderd naar Full Members   ?.

Op mijn vraag hierover (twee dagen terug) kreeg ik ook geen antwoord.

@BARRY_TDI  @Vdub kunnen jullie kijken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, PatrickDS zei:

Blijkbaar gaat het het bij sommigen sneller dan bij mij... ik betaalde al op 18/03 en nog steeds is mijn status niet veranderd naar Full Members   ?.

Op mijn vraag hierover (twee dagen terug) kreeg ik ook geen antwoord.

Ik zie in het systeem dat de betaling nog niet verwerkt is. Zodra dat gedaan is zal de status veranderen. Ik denk dat je via overboeken heb overgemaskt en niet via pay pal. Als je met pay pal betaald word het direct verwerkt door het systeem vandaar dat er gevallen zijn die binnen 24 uur status verandering heeft.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, PatrickDS zei:

Blijkbaar gaat het het bij sommigen sneller dan bij mij... ik betaalde al op 18/03 en nog steeds is mijn status niet veranderd naar Full Members   ?.

Op mijn vraag hierover (twee dagen terug) kreeg ik ook geen antwoord.

Als ik nu kijk is het geregeld en sta je op Fm

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Bo1 zei:

Hallo, 

ook ik zit met dit probleem. Ik wil een vraag stellen betreffende een nieuwe aankoop van een Passat CC, maar moet ik dan eerst 3 berichten hebben geplaatst?

Ja dat klopt.

Dat is om te voorkomen dat mensen zich zonder voor te stellen of wat gelijk een kruisverhoor beginnen.

Gelijk full member worden heb je alle rechten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden