Ga naar inhoud
  • 0

VCDS aanpassing aan Octavia [emoji54] in buurt Apeldoorn?


PizzaPuntje

Vraag

Heren,

 

Mag ik als ex-3BG rijder vragen of er lid is die aan mijn Octavia O3PFL iets kan aanpassen én de buurt van Apeldoorn woont?

 

Het betreft het instellen van het stuurgedrag naar DYNAMISCHER én DIRECTER. Iemand die dit kan en kent?

 

 

Ik was een tijdje terug bij Matthijs en 1tje kreeg hij gevonden, andere niet.

 

Ik vind de Octavia een heerlijke auto, maar hij stuurt als een dweil, alsof t continue heel hard waait... 2x uitgelijnd bij Profile (eindstand poging 1 en 'beginstand'poging 2 weken al af.....). Van de week heeft Skodadealer 'de stuurbekrachtiging 'gecalibreerd''. Helaas alles zonder effect.

 

Volgens t Skoda forum zou de VCDS instelling moeten helpen, maar de actieve leden wonen allemaal.niet om de hoek.

 

Daarom een gokje hier....

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Zou je wel willen helpen, maar als Matthijs het al niet kan vinden..

Ben benieuwd naar de resultaten. Ik heb bij onze polo de extra stuurbekrachtiging ondersteuning bij lage snelheden ook uitgezet. Alsof je compleet de controle over het stuur kwijt bent. Rijdt en stuurt nu fijner. En dan te bedenken dat hij nog geeneens op de hoogste stand stond..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

So...weer thuis.

Stuur op dynamic
Gasrepsons aangepast
Spiegel naar beneden bij achteruit
Zomertijd automatisch.

Stuur op dynamic was voornaamste reden. Stuurt wat 'zwaarder', maar helaas merk ik ook dat er 'iets' niet klopt-wiebelt-hobbelt-oneffendheid. Ik merk het nu zelf wat méér, zo lijkt t, wrs omdat de auto het directer doorgeeft.

Dus maar weer terug naar de Skoda.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden