Ga naar inhoud
  • 0
Log in om dit te volgen  
Roland

Schokbrekers vervangen

Vraag

Heren,

Schokbrekers van onze Passat 225.000 km wil ik vervangen( eerst achter dan voor) , is een Passat Highline 2.0 liter benzine gechipt . Bij de VW dealer heb ik 2 keuze, ori duur  of Economy (210 €) gasgevuld.

Zitten er standaard fabrieksaf gasgevulde veren op? en welk  merk zouden jullie monteren en waar koop je die?

Hoor het graag van jullie.

Roland

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
19 minuten geleden, Roland zei:

Heren,

Schokbrekers van onze Passat 225.000 km wil ik vervangen( eerst achter dan voor) , is een Passat Highline 2.0 liter benzine gechipt . Bij de VW dealer heb ik 2 keuze, ori duur  of Economy (210 €) gasgevuld.

Zitten er standaard fabrieksaf gasgevulde veren op? en welk  merk zouden jullie monteren en waar koop je die?

Hoor het graag van jullie.

Roland

Hallo Roland, ik zou gewoon bij de automaterialenzaak schokbrekers halen van Monroe.

Deze zijn goedkoper dan bij de dealer en is een top merk!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Je kan zo als twan aan geeft montoe gebruiken. Ik zeg rij op bilstien dempers net wat anders. Als monroe. Iets meer op het race gericht. En dan icm eibach veren. Dus de bekende b12 pro kit en bevalt mijn supper. Dit zou je ook kunnen gebruiken.7d86a387d1bf49d831aef68e4ce22785.jpg
Een voorbeelt van hoe mijn passat er bij staat

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Wow mooi beestje hoor, ik denk dat ik voor Monroe ga ik laat het jullie weten. Achterkant kan ik zelf doen, voorkant ga ik laten doen ivm veer spannen ed.

Roland

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Monroe, gasgevulde doen? Ik ga niet met 2 wielen door de bocht hoor maar ze beinnen nu te hobbelen.

Welke lengte heb ik nodig, er zit een sportonderstel onder?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden