Ga naar inhoud
  • 0

Schakel flippers achteraf inbouwen


B3rt

Vraag

Is het mogelijk om DSG schakel flippers achteraf in te bouwen als deze er niet op zitten? (CC uit 2009 met DSG)

Heb wel een DSG bak maar dus geen schakel flippers aan het stuur.

Is dit kwestie van de schakel flippers los bestellen/kopen en deze achterop het stuur schroeven, instekkeren, coden en ze werken?

Of moet daarvoor het volledige stuur voor vervangen worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
12 uren geleden, bandenman zei:

Je zult een stuur moeten aanschaffen waar ze op zitten, deze zijn op het moment best wel betaalbaar, ook is het mogelijk dat er een andere stuurmodule in moet om deze functie te kunnen activeren.

Alleen als je geen stuurbediening hebt bestaat die kans, heb je stuurbediening, is het met een gelijkt type stuur zo in te bouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb stuur bediening.

Maak je kan die flippers dus niet gewoon los bestellen en op je bestaande stuur erop schroeven?

In 1 van mijn vorige auto's (audi A3) ging dat wel namelijk, de flippers zaten gewoon geschroefd op het stuur en in het stuur gewoon ingestekkerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb een stuurtje bij een sloperij in de buurt gevonden, maar moet ik ergens opletten als ik het stuur ga vervangen?

Kan ik bv een stuur van een Passat B6 uit 2008 nemen welke lippers en multimediaknoppen heeft en deze erin zetten?

Kan ik de airbag probleemloos omzetten of zitten er nog verschillen in de diverse sturen, sleep ringen etc etc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden