Ga naar inhoud
  • 0

RCD330 of RCD660


rusty1977

Vraag

Beste rijders,

 

ik ben aan het rond kijken om mijn RNS510 te gaan vervangen door een iets met CarPlay en niet al te duur.

Nu lees is diversen dingen over de RCD330 en RCD660.. is er iemand in de buurt van Schijndel die een RCD330 of RCD660 (liefst de duurdere versie die te updaten is) en hem werkend heeft in een Passat 3c.?

Ik zou graag eens willen kijken hoe het werkt en ervaring willen horen..

 

Groeten Menno

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dan ben ik wel heel benieuwd wat het verschil tussen RCD330 en RCD660 is.

De laatste bestaat nl niet en is een verzonnen naam door betreffend bedrijf.

En wat wil je gaan updaten?

Systeem is werkend in je 3C mits je gateway E of hoger hebt.
Stuurbediening werkt als je een 12knops stuur hebt.
Zeer beperkte FIS informatie (radio frequentie en het telefoon-nummer van de persoon die je belt) Hiervoor moet je minimaal een zwart/wit scherm hebben. (zo'n beetje vanaf bj 2009/2010)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja verschil heb ik ook al gevraagd, buiten de prijs. nog geen antwoord op gehad.

Bij autopar.nl hebben ze die 660+ dus daar heb ik de vraag ook al neergelegd.

Hoe zie ik of ik de goede gateway heb, auto is nu voorzien van z/w fis bj 2010..

 

Update naar eventuele nieuwere software voor verbetering van systeem of nieuwe functies.

Las dat de goedkopere versies op Windows CE draaien en de duurdere (die ook voorzien zijn van Xmirrorlink en Android Auto op Linux gebaseerd zijn ende linux versie dus wel achteraf te updaten is naar hogere software versies...

EDIT: camera met bewegende lijnen werkt ook.?

 

aangepast door rusty1977
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je nu een z/w teller hebt is je gateway sowieso goed. Stuurbediening 12 functies zul je dan ook wel hebben.

Op de CE versie is geen carplay te doen?

Updaten kun je wel vergeten of je moet via russische fora al aan nieuwe functies kunnen krijgen. (die er niet zijn)

De Linux versie is dus gewoon de AliExpress "NoName" versie  kost daar ca 150 tot 200 euro (met verzendkosten) en hou er rekening mee dat je dan evt nog tot 50 euro invoerrechten moet betalen. ******* haalt ze ook daar vandaan.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden