Ga naar inhoud
  • 0

Airco luid geluid en koelt niet meer


AsliVW

Vraag

Op vakantie richting Duitsland met de CC gegaan.

Einde van de rit werd het ineens benauwd in de auto ondanks airco die aan stond.

Daarvoor blies hij nog ijskoud. Nooit problemen mee gehad.

 

Ik zet de airco op hoogste stand en toen kwam er een vreemd luid geluid. Airco wat lager gezet en dan verdwijnt het geluid ook weer. Geluid komt alleen op de hoogste stand v/d airco.

Airco geeft een pisstraaltje koude lucht waar je zo goed als niks aan hebt (de zon scheen ook nog eens naar binnen )

 

Wie weet wat dit plotseling kan zijn?

 

Niet genoeg koudemiddel..? Dat is uit mijn hoofd bijna een jaar terug nog bijgevuld.

 

 

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Geen idee, maar dat gaan we sowieso doen.

We hebben net onze CC weer terug nadat de ECU kapot was gegaan door vocht (slecht gekit door tuner). Nieuwe ECU erin met gekloonde software.
We hebben toen ook de auto laten uitlezen, maar geen melding over eventuele airco dus zal wel iets heel recents zijn.

Jammer dat ik geen video kan uploaden met het geluid van de airco.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Maakt hij ook zoveel geluid als je de airco niet aan zet, dus alleen koude lucht of verwarming?

Kun je niet lokaliseren waar het geluid vandaan komt?

Mogelijk interieurventilator defect, is simpel te vervangen als dat de oorzaak mocht zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Maakt hij ook zoveel geluid als je de airco niet aan zet, dus alleen koude lucht of verwarming?
Kun je niet lokaliseren waar het geluid vandaan komt?
Mogelijk interieurventilator defect, is simpel te vervangen als dat de oorzaak mocht zijn.
 


Ik ging het even testen, maar nu doet de airco het gewoon weer..... raar geluid ook weg.
Weet niet wat er gisteren dan gebeurde met de airco.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden