Ga naar inhoud
  • 0

Elektrische lendesteun verstelling 3C highline stoel defect


Jos2010

Vraag

Hallo,

Hier is in het verleden (2014) al een topic over geweest zie hieronder, maar ik tob met hetzelfde euvel met exact dezelfde verschijselen en problemen. 

De VW garage rekent de hoofdprijs van inmiddels >1000€. 

 

Wie kan mij helpen of weet iemand (of een bedrijf) die mij kan helpen deze lendesteun voor redelijker kosten te repareren ? 

Vanwege rugkachten mis ik deze verstelling nogal, maar ik ben niet handig genoeg om zoiets zelf aan te pakken.

Vast bedankt !

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Makkelijkste is om een stoel op de sloop te zoeken waar het nog werkt en dan de stoel uitwisselen.

Wil je het van je eigen stoel repareren, dan moet de stof eraf om erbij te kunnen, kan wel maar is een pokke werkje.

Die van mij is trouwens al bij aanschaf (tweedehands bij drie jaar) defect, dus of het dan lang blijft werken is maar de vraag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt voor je reactie Martijn, ik realiseer me, gezien alle topics,  dat dit een zwak ontwerppunt is van deze Passat, maar zou het toch graag weer werkend krijgen. Alleen kan ik dit dus niet zelf. 

Vandaar dat ik op zoek ben naar een bedrijf of iemand die dit netjes en voor een redelijk bedrag zou kunnen vervangen. 

Bij het uitwisselen met een 'stoel van de sloop'  ben ik weer bang dat de bekleking weer niet ok is. Mijn auto uit 2010 heeft nog maar net ca 80 dkm (privé km) weg. En ook dat zou ik niet zelf kunnen.

En... ik zou niet weten waar ik terecht moet voor een stoel.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt voor je tip Stephen,

Er zijn verschillende mogelijkheden begrijp ik, maar ik kan dit echter niet zelf en ben dus op zoek naar een bedrijf of persoon die de reparatie van de lendesteun kan uitvoeren.

Ik ben al op internet aan het zoeken geweest, maar kom daar alleen 'bekleders' tegen.

Komende week zal ik daar eens gaan informeren naar de mogelijkheden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Dan schrik maar niet van de prijs.

Ik heb de naad op de armsteun kapot van de deurpaneel

225 ex voor het opnieuw stofferen in het leer bij dealer rond de 500 ex compleet deur paneel



Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk


Dan is dat toch een kwaaltje bij de b7. Heb die naar bij de armsteun aan de bestuurderskant ook kapot.
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden