Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Don_kali

scheur in strip

Aanbevolen berichten

Hallo heeft iemand een idee waar ik een strip kan kopen voor mijn paasat cc of laten maken.

Er zitten nu scheuren op een kwaal  heb ik vernomen misschien iemand met een idee hoe ik dit kan oplossen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom op het forum. Voorstellen wordt wel op prijs gesteld maar is niet verplicht.

Ik zou gewoon voor snel en goedkoop gaan en een strip knippen uit een stuk karton. Ik heb nl. geen idee wat voor strip je bedoeld.....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom op het mooiste forum van NL.

Ik denk dat TS de hoogglans glasachtige strip onder de achterruit bedoeld. Dit is inderdaad een kwaaltje, je hoort er vaker over. Bij mijn eigen CC van 2009 is er geen probleem met de strip, maar bij de CC van Blackpassatjunior uit 2010 is de strip in het midden gebarsten.

De oplossingen variëren van wrappen tot vernieuwen. Wrappen is naar mijn idee geen goede oplossing; de scheur zal weliswaar minder zichtbaar zijn maar door de folie of wrap toch altijd zichtbaar blijven. Eerst vullen met polyester of iets vergelijkbaars wordt naar mijn idee te bewerkelijk, en ik twijfel over het resultaat.

Nieuwe strip aanschaffen ( er is een gemodificeerd model wat niet meer schijnt te scheuren) lijkt de mooiste oplossing. Mijn schadehersteller deed een schatting ter vervanging van de strip incl. montage van ongeveer 300 euro.

Vooralsnog hebben we het nog niet laten maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Went vanzelf als je de kosten weet.

Als het echt stoort moet je rekening houden met een 300/400 euro (of je moet hem zelf vervangen dan ben je 250/300 kwijt)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden