Ga naar inhoud
  • 0

Side assist


MarVelous

Vraag

Na een hele tijd niks te hebben gedaan aan de passat heb ik nu weer een modje. Side assist...... de spiegels en radars heb ik inmiddels. Nu is de vraag wat heb ik nog meer nodig buiten het montage materiaal voor de radars. Is er iemand die dit al eens heeft ingebouwd achteraf? Mvg Marcel

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Volgens mijn onderzoek past het. Het bewijs, de spiegel met uitvoering afbeelding 1 en 2.   3 en 4 de rand om de spiegel met de modellen waar deze gebruikt wordt, ook de passat dus. Nu nog kijken of ze er ook dimmend zijn.
 
1258729760_spiegel1.thumb.png.6c448bfda77ce6c3f23d25bd714dc7f3.png
606818389_spiegel2.png.e27bdbac97057460560b8bc0299f754b.png
1465081620_spiegel3.thumb.png.a50976c1b39300a8219408f4cd25e827.png
835478268_spiegel4.png.ccf6b794894819242c35f2fe15aea6e5.png
Oei maar dat zou ik ook wel willen dan, ik wacht even af wat je bevindingen zijn. Hoor het graag van je.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@wulfke dat bedoel ik, en als deze spiegels er al zijn, we weten nu dat het kan passen. @MarVelous ik ga het voorlopig nog niet inbouwen, ga wel langzamerhand de spullen verzamelen, zo als de kabelboom bestellen, 1 radar heb ik al, inbouwen wordt wel volgend jaar, tenzij ik op eens kriebels krijg:mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
@wulfke dat bedoel ik, en als deze spiegels er al zijn, we weten nu dat het kan passen. @MarVelous ik ga het voorlopig nog niet inbouwen, ga wel langzamerhand de spullen verzamelen, zo als de kabelboom bestellen, 1 radar heb ik al, inbouwen wordt wel volgend jaar, tenzij ik op eens kriebels krijg:mrgreen:
Ok duidelijk, ik ga het binnenkort allemaal wel inbouwen. Ik heb nu zoveel liggen, ook andere mods, deels in de auto, dat ik het gewoon af wil hebben. Duurt te lang allemaal. Moet er alleen een keer een dag voor inplannen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 23-8-2019 om 18:02, Diver zei:

Als je de radars inbouwt kan je dan wat foto`s nemen voor mij, weet ik meteen hoe het zit.  Heb net de kabelboom besteld.

Bij de B7 zijn bevestigingspunten voorzien, dat maakt het wel makkelijk! Verder is zoals je op het schema van Wulfke ziet vrij makkelijk. Alleen, wanneer je geen spiegels hebt die al voorzien zijn voor side-assist is het doorvoeren van de kabeltjes een gefriemel...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Voor mij is het nog niet zo heel duidelijk maar dat komt omdat ik niet zoveel met elektro heb. Maar we gaan kijken hoe ver ik kom.
Maar wat ik me nog wel afvroeg is hoe kom ik erachter welke radar de master is en welke de slave. Kan je dat aan de onderdeelnummer zien? Gr Marcel

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Voor mij is het nog niet zo heel duidelijk maar dat komt omdat ik niet zoveel met elektro heb. Maar we gaan kijken hoe ver ik kom.
Maar wat ik me nog wel afvroeg is hoe kom ik erachter welke radar de master is en welke de slave. Kan je dat aan de onderdeelnummer zien? Gr Marcel

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


Als ik weer thuis ben van het weekeind kan ik je dat vertellen, staat in ETKA bij de nummers

via tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0



Bij de B7 zijn bevestigingspunten voorzien, dat maakt het wel makkelijk! Verder is zoals je op het schema van Wulfke ziet vrij makkelijk. Alleen, wanneer je geen spiegels hebt die al voorzien zijn voor side-assist is het doorvoeren van de kabeltjes een gefriemel...
 
grtz, dre


Was al bang dat dat geen pretje zou worden ja die kabels doorvoeren naar de portieren.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zal wel de speaker even demonteren in de deur dan kan je goed bij de kabelboom in de deur. 
Nu snap ik de 5 a 6 uur voor het inbouwen wel ja...
Ach ik zie wel. Binnenkort even een zaterdag plannen voor het inbouwen. Met dit weer is het niet echt lekker om te doen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 uur geleden, MarVelous zei:

Thx, daar kan ik wat mee.
Ik zag alleen dat er bij mij geen letter achter stond! Heb ik dan de allereerste versie radars ofzo?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 

Dat zou zo maar kunnen ja. ik heb alleen nog de 3AA 907 568 C ( slave ), die andere moet ik nog op de kop tikken net zo als de spiegelkappen en de lampjes. de kabelboom heb ik besteld maar nog niks van gehoord. de bevestiging`s middelen ga ik volgende week bestellen.

aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Dat zou zo maar kunnen ja. ik heb alleen nog de 3AA 907 568 C ( slave ), die andere moet ik nog op de kop tikken net zo als de spiegelkappen en de lampjes. de kabelboom heb ik besteld maar nog niks van gehoord. de bevestiging`s middelen ga ik volgende week bestellen.
Kabelboom duurde bij mij ook best lang voordat hij verstuurd werd. Is het een probleem dat ik de oude versie radars heb dat jij weet? Zijn er dan beperkingen ofzo. En ik lees wel eens dat ze de radars flashen naar moderner software, kan dat werkelijk?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag de spiegels voor een groot gedeelte weer in elkaar gezet. Bij 1 was er van het onderste zwarte gedeelte een hoekje af. Dus dacht die vervang ik maar. Maar bij demontage brak bij de knipperlicht het bekend stukje af! Dat stukje in de zwarte rand. Toch besloten nieuw te kopen en niet te lijmen. Tja en aan 1 kant alles nieuw en andere kant oud kunststof kan natuurlijk niet!! Dus alles maar vervangen Daarnaast vandaag ook de spiegelkappen in de juiste kleur gespoten. Dus schiet op zo, binnenkort maar even een zaterdag inplannen om te spiegels te wisselen.eec17d420d56e221d7b5a804ccbefe2f.jpg8f58d658e70c40b1246e032a293624dc.jpg44c452726e36da2995597ef7867d6221.jpg645876ef9f0ea08e5a45d5dce7a95c45.jpgf5a3f75bfe3b64de3221baaee393b2ee.jpg

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden