Ga naar inhoud
  • 0

Adaptive Cruise Control updaten


nl-x

Vraag

Ik zag zojuist reclame dat de nieuwste ACC bijvoorbeeld rekening kan houden met aankomende bochten en rotondes door gebruik te maken van het ingebouwde navigatiesysteem. Dit kan mijn 2018 B8 Variant nog niet. En het lijkt me dat hier geen extra hardware voor nodig is, dus zou alles misschien via software geregeld kunnen worden.

Weet iemand of je het ACC systeem van een update kunt (laten) voorzien, waardoor deze functionaliteit er bij komt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik was onlangs bij een dealer en zag vermoedelijk dezelfde reclame. Het lijkt mij een nuttige uitbreiding op de bestaande ACC die technisch niet zo ingewikkeld zou moeten zijn. Wat gezocht op internet maar niets kunnen vinden. Mijn hoop is daarom gevestigd op de kenners hier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 25-7-2019 om 12:12, nl-x zei:

Ik zag zojuist reclame dat de nieuwste ACC bijvoorbeeld rekening kan houden met aankomende bochten en rotondes door gebruik te maken van het ingebouwde navigatiesysteem. Dit kan mijn 2018 B8 Variant nog niet. En het lijkt me dat hier geen extra hardware voor nodig is, dus zou alles misschien via software geregeld kunnen worden.

Weet iemand of je het ACC systeem van een update kunt (laten) voorzien, waardoor deze functionaliteit er bij komt?

dat zit niet op de B8 maar op de FL ervan en dat heet Traffic Assist ofzo.. er zal vast wel iets aan hardware anders zijn.. camera ofzo.. of Discover MIB3

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden