Ga naar inhoud
  • 0

VW Carnet overzetten naar tijdelijke vervanger


NightBlueBE-R

Vraag

Goedenavond,

Door technische problemen ga ik helaas niet met de eigen VW Passat op vakantie dit jaar.
Maar wel met een vervangende in dezelfde trim :-) 

Ik zou graag mijn VW Carnet abonnement voor een paar weken overzetten naar de andere passat.

Iemand een idee of dit kan en zo ja: hoe?

De realtime traffic informatie zou ik niet graag missen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
30 minutes ago, bm-er said:

Ik denk zo maar dat dat niet gaat. Het Carnet abo hoort bij de auto en jij bent 'slechts' de gebruiker/bestuurder daarvan. De klant centraal stellen blijft nou eenmaal moeilijk voor VW.....

Waarop baseer je je info?
In het VW Carnet portaal is er de mogelijkheid om voertuigen toe te voegen bij de accountinstellingen.
Dit doet mij vermoeden dat als ik mijn nu gekoppelde voertuig ontkoppel, ik de licentie vervolgens aan een ander voertuig kan koppelen.

aangepast door NightBlueBE-R
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0


Je kunt idd een auto toevoegen en/of verwijderen.
Maar je carnet abbo is niet gekoppeld aan je account maar aan je auto. De auto is vervolgens weer gekoppeld aan je account.

Zoals @bm-er aangeeft kun je dit zellf dus niet doen. Wellicht dat de dealer je kan helpen. Maar verwacht het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
7 hours ago, Stief said:


Je kunt idd een auto toevoegen en/of verwijderen.
Maar je carnet abbo is niet gekoppeld aan je account maar aan je auto. De auto is vervolgens weer gekoppeld aan je account.

Zoals @bm-er aangeeft kun je dit zellf dus niet doen. Wellicht dat de dealer je kan helpen. Maar verwacht het niet.

Weinig hoop de de dealer ?

De andere passat is een vrij nieuwe waarbij ook een Carnet account hoort. Maar eens kijken of ik die aan de praat ga krijgen dan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden