Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hallo ik ben  een vw passat bezitter sinds 6 - 6-2019 betreft stationcar 3b1900 tdiwoon in spanje en de auto is origineel afkomstig uit Denemarken heb wel instructieboek maar begrijp geen deens ben dus op zoek naar een ned beschrijving, heb problemen met mijn elektrische ramen en de deurvergrendeling, op pag 30 tot 37 staat hoe dit mogelijk op te lossen .ik merk op als ik de grote blokstekker die op raammotor zit losmaak en weer vast werkt mijn raam weer,en opvallend als bijrijdersdeur open is gemaakt met sleutel gaat alarm af ? kortom oude automet problemen net als baasje gaarne jullie hulp en ervaringen heb al div dingen op weten te lossen

.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

hoy barry tdi jou naam al vele malen voorbij zien komen gisteren had ik vooruitgang geboekt had de sleutel 60 seconden ingedrukt gehouden zoals ergens in het topic werdt beschreven,de volgende dag gimg de bestuurdersdeur Lopen met ab dus op knopje deur open heden morgen dus weer niet en elektrische ramen werkten ook weer niet .even grote rechthoekige stekker los en vast en raam doet het weer.? enig idéé 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

hallo ik ben Ronald of eigenlijk bijnaam madiba nerja ik kan niet meer inloggen zou de moderator die mijn een e-mail  heeft gestuurd kúnnen reageren helpen Ronald torrox malaga spanje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden