Ga naar inhoud
  • 0

vraagje B8 Discover pro


MartinB8

Vraag

ik zou heel graag mijn gsm willen spiegelen op de discover pro. De passat is van 2015 maar zodra ik de mirrorlink aan zet vraagt ie om een activeringssleutel. Dus naar de dealer toe geweest waar ik hem gekocht heb en die vertelde met een glimlach dat dat iets over de € 300,- kost :shock:. Is er een andere handigheid om dit te doen of te omzeilen. Zou graag youtube en whatsapp en waze via de Pro willen hebben maar zie even door de bomen het bekende bosje niet meer :?:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Bij mij is MirrorLink wel geactiveerd, maar mijn ervaring is dat je hier jammer genoeg weinig aan hebt. 

Mijn Samsung S8 met laatste Android 9 versie koppelt niet. Daarvoor moet je allerlei trucjes uithalen met "vage" Apps. Hier vind je vele Youtube filmpjes van, veelal van personen die dan ook nog een speciale "verouderde" telefoon kopen om de koppeling tot stand te brengen.
Ik heb dat wel geprobeerd, maar dat werkt eigenlijk voor geen meter..... (bij mij althans).
Bovendien zijn er maar weinig (officiële) MirrorLink compatible apps.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik denk dat @bm-er wel gelijk heeft.
Mijn B8 is ook van 2015 en ik heb een iPhone. Wordt al helemaal niet ondersteund.
Ik heb mij laten vertellen, dat vanaf modeljaar 2016 (dit is vanaf bouwjaar 06-2016) er een nieuwere generatie DP
geïnstalleerd is die wel met smartphones goed werkt.
Ik hoef gelukkig niet veel te Appen onderweg, dus voor de enkele keer zet ik idd de Lane Assist aan en neem de telefoon in de hand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
On 22-7-2019 at 14:00, JanSL said:

Ik denk dat @bm-er wel gelijk heeft.
Mijn B8 is ook van 2015 en ik heb een iPhone. Wordt al helemaal niet ondersteund.
Ik heb mij laten vertellen, dat vanaf modeljaar 2016 (dit is vanaf bouwjaar 06-2016) er een nieuwere generatie DP
geïnstalleerd is die wel met smartphones goed werkt.
Ik hoef gelukkig niet veel te Appen onderweg, dus voor de enkele keer zet ik idd de Lane Assist aan en neem de telefoon in de hand.

Iphone werkt toch met Carplay en Android met mirrorlink of ben ik hier verkeerd?

Iphone 11 werkt hier met kabel in 09.2015 gewoon goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Iphone werkt toch met Carplay en Android met mirrorlink of ben ik hier verkeerd?
Iphone 11 werkt hier met kabel in 09.2015 gewoon goed.
Klopt. En vanag 06.2015 werkt CarPlay via kabel. De mijne is helaas van 05.2015 (dus net te oud).
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@JanSL

 

Als je menuknop ingedrukt houdt, dan kom je in het service menu. Druk dan even op softwarerversie en post even je huidige versie (Train en MU). Als je weer 1 menu terug gaat, dan heb je ook FeC menu. Hierin staan welke vrijschakelcodes erin zitten, dat lijstje is ook belangrijk. 

Als het er nu niet in zit dan kan het wel later toegevoegd worden :) Dat is geen enkel probleem. 

aangepast door Rainesh
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden