Ga naar inhoud
  • 0

MIB 2 navigatie probleem


Volmar

Vraag

Allereerst mijn welgemeende excuses :sorry: voor het plaatsen op het verkeerde deel van het forum.

Ik kan/mag niets plaatsen in Styling/ICE :sad:

 

Mijn problem ontstaat na het updaten van het navigatiesysteem (MIB2).

De routebegeleiding is in het Nederlands, maar de namen van straten en wegen worden in het Engels uitgesproken.:roll:

Dit was bij de vorige update ook al (eind 2018 - begin 2019) en ik heb toen de oude versie terug gezet, maar ik wil nu toch eigenlijk wel het nieuwe kaartmateriaal gaan gebruiken.

Het maakt geen verschil of de update gedaan wordt met de Discover software of uitpakken van de gedownloade 7z op de orginele SD-kaart.

Hopelijk heeft iemand een idee wat het kan zijn.

 

Alvast dank voor iedere reactie,

Volmar

Toevoeging na reactie bm-er:

Ik had de unit al op Engels gezet en na enkele route aanwijzingen terug gezet op Nederlands maar dit lost niets op. Ik zal het eens enkele malen proberen en ook ander talen dan Engels kiezen.

 

Update 18-7-2019:

De unit op diverse andere talen gehad, maar bij terugzetten naar NL nog altijd (de straatnamen en snelwegen) in het Engels :censor:. Heb momenteel de map van 17 juni 2019 met Europe - Bundle 1op de SD-kaart staan (De 13Gb 7z file met meer landen/dekking welke niet in de Discover-software te kiezen is :?:). Maar ik heb de Europe - Bundle 1, die met de Discover-software te installeren is, ook geprobeerd. Die geeft helaas het zelfde resultaat. 

 

 

 

aangepast door Volmar
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Leuk probleem weer. Probeer eens de taal een aantal malen achter elkaar aan te passen en kijk wat er dan gebeurt. Uit mijn hoofd weet ik niet precies waar dat zit, maar dat kan ook ergens een instelling zijn in een algemeen menu van de auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb hetzelfde sinds de de eerste 2019 update dacht ik.
Heb het wel eens op engels gehad ivm een familielid die de auto even heeft geleend.
Dacht toen dat het daardoor was ontstaan.
Stoor mij er overigens zelf niet aan maar zal eens kijken of er nog iets aan te passen is in het setup-menu.

Welke kaart heb je overigens geinstalleerd?
Was dat met de zelfde landendekking als de vorige?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden