Ga naar inhoud
  • 0

Spiegelglas trilt op snelweg


GewoonJoey

Vraag

Al een tijdje last van een trillend spiegelglas in mijn rechter spiegel.

Is vooral op hogere snelheden en is gekomen nadat mijn vriendin problemen had met de spiegel.

Ik denk dat hij op maximaal naar beneden afgesteld te zijn geweest als nog naar beneden is gedrukt.

Iemand een idee wat dit kan zijn? 

Glas zit er goed ingedrukt en kan zo ook geen speling vinden onder de spiegelkap.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
44 minutes ago, Diver said:

Zit het glas waarschijnlijk los op de ondergrond.

Zou ook goed kunnen zijn, ben van mijn vorige auto (opel) beide kanten het glas kwijtgeraakt op de snelweg omdat simpelweg de lijmlaag los liet.

Bekend probleem blijkbaar bij opel.

Maar goed zolang het blijft zitten is het mij prima, hopen dat een vervang glas niet zo prijzig is als bij opel..

Betaalde 60 euro voor alleen het glas, nu had ik ook weer een unieke spiegel welke alleen 2010 model had en geen imitatie voor was..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Al een tijdje last van een trillend spiegelglas in mijn rechter spiegel.

Is vooral op hogere snelheden en is gekomen nadat mijn vriendin problemen had met de spiegel.

Ik denk dat hij op maximaal naar beneden afgesteld te zijn geweest als nog naar beneden is gedrukt.

Iemand een idee wat dit kan zijn? 

Glas zit er goed ingedrukt en kan zo ook geen speling vinden onder de spiegelkap.

 

Ik heb momenteel exact hetzelfde. Boven de 80km/uur zie ik het glas van mijn rechterbuitenspiegel trillen. Heb meerdere malen het glas voorzichtig aangedrukt. Ik denk zelf niet dat het glas los zit....maar dat de servo oid niet 'locked'. Waardoor de stelmotor los blijft staan ofzo. Als ik de spiegel een paar keer verstel is het soms weer even weg en tril ie niet meer.

 

 

 

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als het glas erg los zit zou ik hem eraf halen! Dan kun je hem er met zo dun mogelijk dubbelzijdig tape er weer op plakken. Mijn beide spiegelglazen zitten zo al een tijdje op hun plek


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ga het wel nog even checken voor de zekerheid maar heb eerder het idee dat het probleem toch ergens anders zit.

Nadat ik ik wat gevoeld en gedrukt had onder de spiegelkap leeg het heel even minder te zijn en soms zelfs weg.

Na 10 minuutjes snelweg kwam het toch weer terug.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Is een bekend kwaaltje.

Probleem niet verder zoeken. 

Als je de spiegel glas aandrukt lijmt ie weer even en gaat weer los.

Glas kost imi iets van 7 euro afhankelijk of hij dimt of niet. 

Of zoals aangegeven eraf halen en lijmen. Hou er rekening mee dat het verwarmde spiegel glazen zijn. Dus sterke lijm die dun aangebracht kan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden