Ga naar inhoud
  • 0

Koplamp sproeier kapje


Erwin Passatb8

Vraag

Hallo allemaal ik ben Erwin afkomstig uit de Achterhoek en bezit sinds januari een Passat b8 2.0 TDI 190 PK R Advanced 

Nu reed ik gister weg van huis eenmaal op locatie bleek er iets te ontbreken bij mijn bumper. 

 

Nu is mijn vraag?

Wie weet het onderdeel nummer van koplamp sproeier kapje Passat b8

977FE34B-ACAC-4B54-989D-2B37822AF1C7.jpeg

aangepast door Erwin Passatb8
Voorstellen
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik ben dus 2 jaar terug een kapje kwijt geraakt op de snelweg. Bij vertrek zat hij er op, bij aankomst verdwenen.

En nu vorige week is ook het kapje van de andere er afgevlogen op de snelweg.

Is het normaal dat ze er af vliegen bij gebruik op de snelweg? Ik baal hier wel enorm van. Want de lease maastschappij laat mij er voor op draaien. 17 euro in grondverf. 65 euro in kleur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 17-8-2021 om 16:48, nl-x zei:

Is het normaal dat ze er af vliegen bij gebruik op de snelweg? Ik baal hier wel enorm van. Want de lease maastschappij laat mij er voor op draaien. 17 euro in grondverf. 65 euro in kleur.

Dit was bij de Mondeo MK3 (2001-2007) ook een bekend probleem. Natuurlijk zouden ze moeten blijven zitten, maar het komt dus wel vaker voor (helaas).
Wellicht kun je ze bij montage nog extra goed vastzetten met ruitenkit o.i.d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 17-8-2021 om 16:48, nl-x zei:

Ik ben dus 2 jaar terug een kapje kwijt geraakt op de snelweg. Bij vertrek zat hij er op, bij aankomst verdwenen.

En nu vorige week is ook het kapje van de andere er afgevlogen op de snelweg.

Is het normaal dat ze er af vliegen bij gebruik op de snelweg? Ik baal hier wel enorm van. Want de lease maastschappij laat mij er voor op draaien. 17 euro in grondverf. 65 euro in kleur.

Dan konden ze van mij de pot op, het is hun auto. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden