Ga naar inhoud
  • 0

Soort knak op drempels


roelh

Vraag

Goedemiddag,

 

Al een tijdje rijd ik rond met een knak ergens onder de auto. Het is alleen bij een drempel. Wanneer ik wegrij, bij de eerste drempel, hard of zacht rijdend, is het meteen raak, een knakkend geluid. Echter wanneer de volgende kort erop volgt, hoor je knak heel zachtjes of zelfs niet.

 

Wanneer je weer een tijdje rijdt, km of 5, bij een volgende drempel weer.

 

Ik heb al even onder de auto gekeken, maar kan niks vinden zosnel.

 

Nu mijn vraag of iemand dit herkent?

 

Ik kan ook niet goed duiden of het nu voor, midden of achter is. Lijkt verschillend soms, wat het vast en zeker niet is.

 

Mvg

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ook gehad, en mezelf blind naar gezocht..

 

Achterste silent blocks van de voor draagarmen vervangen en opgelost, kosten geen drol, en eindelijk rustig in de auto,, rubbers  lijken in orde en niets aan te zien, ook met bandenlichter ertussen getest,,  maar bleken toch de oorzaak van knakken bij drempels en andere oneffenheden.

Durf er bijna een weddenschap op te zetten dat dat bij jouw ook de oorzaak is..

Grtzz

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ook gehad, en mezelf blind naar gezocht..
 
Achterste silent blocks van de voor draagarmen vervangen en opgelost, kosten geen drol, en eindelijk rustig in de auto,, rubbers  lijken in orde en niets aan te zien, ook met bandenlichter ertussen getest,,  maar bleken toch de oorzaak van knakken bij drempels en andere oneffenheden.
Durf er bijna een weddenschap op te zetten dat dat bij jouw ook de oorzaak is..
Grtzz
 
Ga het eens bekijken. Thanks!

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hmm... ook eens kijken dus. 

Ik heb geen "knak" bij een drempel, maar alleen in bochten. Als de auto een beetje gaat overhellen is er de knak, en daarna bij de bocht andersom weer, de knak zit altijd links-voor, me ook al rot gezocht wat het zou kunnen zijn. Ik was aan het denken aan het lager bovenaan de veerpoot...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden