Ga naar inhoud
  • 0

rns 510 firmware update regio Nijmegen ?


laurens

Vraag

Beste,

 

Heb sinds van de week een andere rns 510 in de passat zitten. oude was defect.

 

Nu zie ik geen max snelheid meer in het scherm. kan het ook niet vinden in menu.

 

zou een firmware update helpen?

heb nu een versie P.    hw   H08   sw  5274

hoor graag van u

 

gr laurens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Dus als ik het zo lees en corrigeer me als ik het verkeerd begrepen heb. Plaat je een nieuwe/andeee radio in je Volkswagen dan moet je die altijd in laten regelen door de garage. Dus is niet wisselen en spelen maar??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Oké das dan duidelijk. Was zelf ook aan het oriënteren voor een andere unit. Goed dat ik dan weet dat ik de instelling moet na laten kijken. Wel lastig allemaal van vw dat het vaak geen 123tje is. Zit geregeld verschillende topics te lezen en vaak lees je dan ook dat instelling gedaan moeten worden door iemand met een vcds. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
35 minutes ago, Diver said:

Waar ben je naar op zoek dan.

Nou dat weet ik nog niet. Heb nu de kleine versie als na unit in de Passat zitten. Is volgens mij de 310, kan dat? Zou graag een groot touchscreen scherm willen. Alleen er is zoveel keuze dat ik niet weer welke richting ik op moet. Had gekeken bin Alpine en je word ook dood gegooid met adv van AliExpress. Heb jij een tip? Heeft geen haast maar zat alvast lekker te snuffelen. Das Het zelfde dat ik miss en achteruitrij camera wil inst. nu zag ik er een paar voorbij komen waarbij het VW embleem open klapt. Zag er mooi uit 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
20 minutes ago, Diver said:

Over wat voor auto gaat het, een 3C of een B7,station of sedan zelf heb ik een RNS510 in de auto ( B7 station), dat klap embleem heb je alleen bij een sedan volgens mij.

B7 station uit 2013 heb volgends mij de 315 zie foto (is van Google die foto). He dat zou jammer zijn van dat klap embleem dat het alleen voor een sedan zou zijn 

059DC129-03BF-4533-BA3E-81AABD280129.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

niet een Discover Media uit een B8, maar uit een T6 of een Beetle. Dat zijn de Discover Media PQ versies.
Ik weet evt nog wel en versie te koop met ingebouwde modchip zodat hij ook in 3C of B7 werkt.

IMG_0620 - kopie.JPG

IMG_0621 - klein.jpg

aangepast door dieseltje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 minuten geleden, dieseltje zei:

niet een Discover Media uit een B8, maar uit een T6 of een Beetle. Dat zijn de Discover Media PQ versies.
Ik weet evt nog wel en versie te koop met ingebouwde modchip zodat hij ook in 3C of B7 werkt.

Dat bedoelde ik8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ziet er netjes uit. Oké dan weet ik welke richting ik moet gaan zoeken. En buiten origineel om kom ik zeker uit op de Android versies? En dan moet de instelling aangepast worden met een vcds in het menu??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Android geeft niets of bijna niets weer in je teller. Levensduur is korter maar vrijwel plug en play. Je zult nieuwe microfoon voor je Bluetooth moeten plaatsen en meestal is de gps aansluiting anders en moet je daardoor andere antenne plaatsen. Simpel eruit en nieuwe erin bestaat niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden