Ga naar inhoud
  • 0

Storing nieuwe passat


passatb70

Vraag

Goedemiddag Allemaal,

Nu al 2 weken eigenaar van een hele fijne passat en gisteren nog is mezelf hier geïntroduceerd hebbende, heb ik vandaag even vet karma zeg..

2 storingen tegelijkertijd. Als ik de auto start krijg ik een paar tellen de melding Oil Sensor: Workshop en hierna verdwijnt de melding, ik heb dit bij elke x dat ik de auto start.

Ook krijg ik sinds gisteren de melding P0299 Turbocharger/Supercharger Underboost,  ik heb de code verwijderd en zolang ik geen flink gas geeft krijg ik de melding niet terug. Als ik wel gas geef en de turbo dus echt nodig heb? Gaat het lampje branden en trekt de auto minder..

 

Ik heb twee dingen gedaan in de afgelopen week:

  • Eergisteren olie en oliefilter vervangen
  • Motorkap slot vervangen met één van de sloperij afkomstig van een polo uit 2008.

 

Ik heb via YouTube al wat videos gevolgd waarin het P0299 probleem voorkomt en besproken wordt voor andere auto's, maar heb niks specifieks voor de 1.4tsi kunnen vinden. 

Zouden jullie mij kunnen helpen? De juiste richting inwijzen? 

 

P.S. Ik kan geen bericht plaatsen in andere categorieën onder Motorisch, indien dit hier fout staat, zou dit dan verplaatst kunnen worden naar de juiste sectie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
7 uren geleden, passatb70 zei:

P.S. Ik kan geen bericht plaatsen in andere categorieën onder Motorisch, indien dit hier fout staat, zou dit dan verplaatst kunnen worden naar de juiste sectie?

Dat is zo ingesteld dat mensen zich eerst voorstellen en 3 berichten plaatsen voordat ze in het technische deel kunnen berichten. 

 

Bij deze welkom?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 hours ago, Vinniepilon said:

Dat is zo ingesteld dat mensen zich eerst voorstellen en 3 berichten plaatsen voordat ze in het technische deel kunnen berichten. 

 

Bij deze welkom?

Duidelijk & begrijpelijk haha

Bedankt! Nu vraag 1 opgelost hoop dat iemand mij nog kan helpen met de rest :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden