Ga naar inhoud
  • 0

Weer tijd voor een kaartupdate?


The-stig

Vraag

Jaja, was weer tijd voor een update. Duurt wel lang voor hij geïnstalleerd is maar dan heb je ook wat. Kreeg een paar maanden geleden de tip mee om hem niet gelijk te bestellen maar te wachten tot juni, betaalde nu €99.50 ipv €149.50. Scheelt toch weer. Nu waarschijnlijk weer minder "Off Road" meldingen op de navigatie. Althans, dat hoop ik.?

5142019162136.jpg

aangepast door The-stig
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Bedankt voor deze post. Heeft mij getriggered om mijn systeem ook weer eens een update te geven.
Mocht je ooit in het bezit komen van een B8, dan zul je zien dat kaart-updates gratis is (en eenvoudig te downloaden van een VW website). In een Discovery Pro zet je het uitgepakte ZIP bestand op een SD kaartje en de DP herkent meteen dat er NAV-kaarten op staan. Upgrade starten en na ong 45 min ben je klaar !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
13 hours ago, Roeland said:

RNS 310 V11 nu ook met 32gb aan geheugen dus voor 28gb aan ruimte voor muziek 

Ik heb deze V11 ook van Roeland (alleen dan de 8Gb variant), werkt perfect. VW is na V10 gestopt met de RNS310 updates maar Bosch/TomTom maken ze nu zelf. Labeltje is dus iets anders, maar verder alles zoals je gewend bent. De A1 bij Muiden is nu helemaal up to date. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden