Ga naar inhoud
  • 0

dsg7 versleten


ejhuiskamp

Vraag

hoi allen,

ik heb een probleem waarvan ik denk dat de koppeling geest aan het geven is van mijn dsg7. Als ik optrek in zijn 1 dan kan hij wel eens bokkerig zijn.

Als ik rustig optrek verder dan doet hij dat opzich redelijk. ik heb een optimalisatie gehad van motor en dsg bak. en hij was in het begin soepel en schakelde strak

Nu is het zo dat als ik optrek hij even iets optoert voordat hij doorschakelt maar wat nog erger is dat ik vanavond voor t eerst merkte dat hij bv in zijn 5 bij accelereren wat gaat schokken en dat is ook zichtbaar op de digitale toerenteller. 

KAn iemand mij vertellen of dit de beginselen zijn van een versleten koppeling. 

 

vr gr ej huiskamp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi

Ongeveer 2000 km terug...km stand is nu ongeveer 135000. Ik moet zeggen dat hij t eerst niet deed maar nu wordt hij dus nukkig en lijkt hij wat te slippen in de drive...zelf schakelen vind ik moeilijk te oordelen...vooral in de 5 lijkt t meer voor te komen of bij accelereren. Misschien moet ik eens langs rijden in vorden..om uit te lezen. Mocht t versleten zijn moeten we t er maar is over hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden