Ga naar inhoud

Afscheid van mijn trouwe Passat....


tuurtje1978

Aanbevolen berichten

Ondanks dat ik bijna geen bijdrage aan dit forum heb geleverd, heb ik wekelijks met veel interesse jullie tips, adviezen en aanbevelingen bij ome Ali gelezen. 

Helaas heb ik enkele weken geleden afscheid moeten nemen van mijn trouwe Passat. Op weg naar mijn werk heb ik in de vroege uurtjes met volle snelheid een schaap op de snelweg geraakt. 

Ik zag in een fractie van een seconde dat het overstekende beest door een vrachtwagen werd geraakt. Helaas was er voor mij geen enkele mogelijkheid om het schaap te ontwijken en heb ik frontaal het schaap geramd. Vanaf het VW logo in de gril tot aan de linker wiel kast was bijna alles weggeslagen. Sturen ging hierdoor erg moeizaam, maar door de oplettendheid van de vrachtwagenchauffeur kreeg ik de ruimte om te corrigeren met sturen en heb ik de auto 'veilig' op de vluchtstrook gekregen. 

Auto is nu financieel total loss verklaard. Gelukkig vallen overstekende dieren onder de kleine lettertjes van de verzekering en kreeg ik de dagwaarde uitgekeerd. Nooit genoeg om een nieuw exemplaar aan te schaffen natuurlijk, maar met bouwjaar 2010 en een dikke 300000 km op de teller mocht ik niet klagen. 

Ik heb de VW familie niet verlaten en ben ondertussen trotse eigenaar van een VW Golf VII station, 2.0 TDI, automaat, highline, voorzien van alle luxe. Binnenkort even op zoek naar iemand die kleine aanpassingen in de software kan doen m.b.t. bijvoorbeeld coming/leaving home. 

Door de aanschaf van de Golf zal ik wat minder frequent jullie leuke forum gaan lezen... Nogmaals bedankt en een goed weekend toegewenst!!

 

IMG_7836_3_preview.thumb.jpg.997c7700f9bf3284ad81f35696719938.jpgIMG_7835_3_preview.thumb.jpg.a23432604fb764de96921150317fde48.jpgIMG_7861.thumb.jpg.10f5a58a420ce10378ccb09975c6b05c.jpgIMG_7859.thumb.jpg.5354643c9cee95c9d44e3dad9520736d.jpg

 

 

 

aangepast door tuurtje1978
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer van de Passat, maar wat je hebt teruggekocht is ook geen straf. Fully loaded Golf 7 Variant ziet er mooi uit, alleen de velgjes vallen wat uit de toon.

En onderhuids heeft een Golf 7 veel overeenkomsten met een B8, ze delen beide het MQB platform.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden