Ga naar inhoud
  • 0

Reparatie waterpomp 1.8 tsi


Mario_B7

Vraag

Vraagje , maatje van me heeft een passat variant met 1.8tsi bzb blok, hij had een koelvloeistof lekkage en is afgesleept naar een garage ,die heeft zijn waterpomp vervangen en presenteerd hem een rekening van 584€ incl btw waarop gespecificeerd staat 4,5 uur arbeid, is die prijs en arbeidsduur normaal voor alleen een waterpomp vervangen bij zon model blok?

 

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
18 uren geleden, passatnr4 zei:

ik was helaas nog meer kwijt (€1100) omdat thermostaat(huis) ook defect was

Uiteraard wel snel defect na 4,5 jaar en 61.000km

dat is dan diefstal bij een 1.8tfsi, alles zit nl bij elkaar in.. ik reken tegenwoordig ergens tegen de 400 incl btw, voor 150 euro meer straal ik ook de inlaat en reinig ik de injectoren ultrasoon

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
6 hours ago, Vdub said:

dat is dan diefstal bij een 1.8tfsi, alles zit nl bij elkaar in.. ik reken tegenwoordig ergens tegen de 400 incl btw, voor 150 euro meer straal ik ook de inlaat en reinig ik de injectoren ultrasoon

moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of het een tfsi of tsi is (volgens mij staat er tsi op). Is model 2015 met vernieuwde model motor.

 

ze hebben 6 uur werk gerekend, tandriem, thermostaat (was ook defect), aansluitsteun met afdichtring, waterpomp en nog wat kleine dingen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden