Ga naar inhoud
  • 0

lichtbundelhoogteverstelling


Gerardk

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

 

Als je het dashboardkastje uitbouwt zit hij links op het middenconsole geschroefd. Op de foto zie je rechts de rubberen slang die in het dashboardkastje steekt, en onderin de kappen van het middenconsole. Bij mij is het zekering 7 in de zekeringkast rechts, SD7 dus.5A.

1876020171_dscf1456-38374117776631578271.thumb.JPG.eff4751ae405012e6f8404afda681e4b.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

3 sensoren heb je alleen bij DCC: de stuurdoos voor de hoogteregeling van de lichten krijgt dan de info uit de aansturing van de vering.

Stuurdoos A & B hebben 2 sensoren : 1 LV en 1 LA

Stuurdoos vanaf versie C heeft slechts één sensor;

Wanneer het stangetje breekt stellen de lampen zich nog wel in, maar de hoogte regeld zich niet vij verandering van belasting. Bij het aanzetten gaan ze eerste uit elkaar en naar elkaar toe, dan naar de juiste hoogte.

Wanneer er een fout hebt in de aansturing doen ze helemaal niets bij het aanzetten, en als je pech hebt staan ze ook nog eens helemaal op het laagste punt. Er gaan dan ook een melding op je MFA komen ivm. AFS fout.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zag dat het asje van de schakelaar op de achteras was los gegaan . De heb ik hersteld . Nu heb ik twee vragen : moet het asje knikken richting de remschijf, en moet er toevallig nog iets gereset worden.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 minuten geleden, Tarabass zei:

Je bedoelt het heveltje van de sensor op de achteras? Ik heb hier een foto van hoe hij bij mij zit.

20180806_095842.thumb.jpg.65597b77163e6d389b4d0b70f3396e50.jpg

Zo zeg die bouten kan je je jas aan ophangen zeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden