Ga naar inhoud
  • 0

SRS foutmelding?


marcels

Vraag

Na het verwijderen van mijn accu het plaatsen van een low output kastje voor mijn versterker brandt dit lampje en werkt mijn SRS niet meer.

In het instructieboekje staat niets omschreven over deze kleur van de SRS wel groen iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

PSX_20190526_082733.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
43 minutes ago, Vinniepilon said:

Misschien ligt het aan mij, maar ik zie alleen een oranje symbool van cruisecontrol branden?

Dat klopt hoort groen te zijn deze staat nu aan en de SRS doet het dus nu niet.

In het boekje staat er niets over deze kleur namelijk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb je de stoelen of iets dergelijks los gehad? Het lijkt erop dat er een stekker niet helemaal goed zit bijvoorbeeld. Maar waarom brandt je airbag lampje niet op de teller?

Wat je ook nog kan proberen is de accu er even 20/30 minuten eraf halen en weer terugzetten of de accupolen tegen elkaar houden. Dan een stukje rijden en kijken of de melding weggaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
24 minutes ago, Vinniepilon said:

Heb je de cruisecontrol al uitgezet en weer opnieuw aan? Anders uitlezen en kijken waarom ie het niet doet?

Het lampje staat alleen aan tijdens rijden en elke stand van de schakelaar  van de cc heeft geen invloed bij stilstaan is de kmstand zichtbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
41 minutes ago, Tarabass said:

Heb je de stoelen of iets dergelijks los gehad? Het lijkt erop dat er een stekker niet helemaal goed zit bijvoorbeeld. Maar waarom brandt je airbag lampje niet op de teller?

Wat je ook nog kan proberen is de accu er even 20/30 minuten eraf halen en weer terugzetten of de accupolen tegen elkaar houden. Dan een stukje rijden en kijken of de melding weggaat.

Airbag lampje brandt gelukkig niet anders heb ik nog een storing accu zat ik ook aan te denken om los te halen en Polen tegen elkaar te houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
13 minutes ago, dieseltje said:

SRS is toch de airbag aanduiding bij ford?

Het is een volkswagen? staat voor snelheidsregelsysteem over cruisecontrol staat er niets omschreven in het instructieboekje kwam ik achter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Volgens mij staat het voor Supplement Restraint System. Daarom ook de vraag over je airbag lampje.

Ik vraag me af wat je precies gedaan hebt. Het lampje schijnt ook te kunnen gaan branden bij een te lage spanning of defecte accu. Dat in combinatie met een low output kastje..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
54 minutes ago, Tarabass said:

Volgens mij staat het voor Supplement Restraint System. Daarom ook de vraag over je airbag lampje.

Ik vraag me af wat je precies gedaan hebt. Het lampje schijnt ook te kunnen gaan branden bij een te lage spanning of defecte accu. Dat in combinatie met een low output kastje..

Accu zou iets aan de lage kant junnen zijn zal hem wel laten uitlezen volgensi instructieboekje is SRS toch echt snelheidsregelsysteem maw cruisecontrol ?

PSX_20190526_140545.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden