Ga naar inhoud
  • 0

mag wel wat stugger en lager


marcels

Vraag

mijn vorige passat (3c) was een sportsline deze lag best lekker op de weg moet ik zeggen. De B7 is een highline en staat best hoog en wel heel relax afgeveerd kan ik gewoon sportsline veren bestellen en deze monteren of is dat te kort door de bocht :)

wat zijn jullie ervaringen met aftermarket setjes hij hoef niet gelijk richting lowrider oid dus een schroefset is te extreem 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
11 hours ago, Fopperr said:


Zo kort mogelijk; AP schroefset. Beter krijg je niet voor de prijs van een AP. Succes met je keuzeemoji1303.png


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

oke duidelijk maar dan zal de auto best stug worden terwijl met het sportline onderstel ik het een prima auto vondt of is met het schroef set ook de stugheid in te stellen?

worden er hier wel eens setjes aangeboden?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou, dat ligt ook erg aan de maat van de velgen. Op 19” zijn de korte richels wat harder maar nog steeds geen stuiterbak.

De AP is echt een goede combinatie van sportief en comfort. Dat kunnen de meeste AP rijders hier wel bevestigen, denk ik.

Als je een instelbare set wil dan zul je richting KW oid uit komen. Dan betaal je ongeveer 3 x zoveel voor een setje. Is maar wat je ervoor over hebt he




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden