Ga naar inhoud
  • 0

needle sweep e.d.


marcels

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

De knopjes zijn niet heel duur om de spiegels te laten klapen. En koop er geen via ali. Die werken niet goed. Die heb ik zelfs ergens nog liggen denk ik. Maar dan klapen je spiegels op verwarmen. En werkt verwarmen niet en de verstelling niet


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 uren geleden, Stephenvanengelen zei:

 

 


Dan heb je geluk gehad. Ik had helaas pech. En heb deze toen gewisselt met een orginelen. En daarna werkt die probleemloos.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

 

Of jij had geen geluk wat ik ben vast niet de enige met een goed werkend Ali express knopje.

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Of jij had geen geluk wat ik ben vast niet de enige met een goed werkend Ali express knopje.



Klopt is maar hoe je kijkt. Glas half vol of half leeg. Ik heb meerder dingen die we goed zijn van ali. Dus deel alleen me bevindingen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
28 minuten geleden, Stephenvanengelen zei:

 

 


Klopt is maar hoe je kijkt. Glas half vol of half leeg. Ik heb meerder dingen die we goed zijn van ali. Dus deel alleen me bevindingen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

 

Je bevinding was dat jouw knop niet goed was. Maar je schreef in voorgaande post dat de knoppen van Ali niet goed zijn.. en dat klopt dan niet naar mijn bevinding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Om ontopic te blijven, bij mijn b7 was needlesweep / staging ook niet mogelijk via vcds , bonny heeft de tellerbak omgebouwd met mooie blauwe naalden en meteen needlesweep geprogrameerd

 

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hoeveel raden moeten eraan die inklapbare spiegels zitten?

zelf heb ik ook een dimbare linkerbuitenspiegel blijft deze gewoon werken als ik de inklapbare spiegels overzet en het spiegelglas natuurlijk of kom ik dan met de bekabeling in de knoei?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 minuten geleden, marcels zei:

hoeveel raden moeten eraan die inklapbare spiegels zitten?

zelf heb ik ook een dimbare linkerbuitenspiegel blijft deze gewoon werken als ik de inklapbare spiegels overzet en het spiegelglas natuurlijk of kom ik dan met de bekabeling in de knoei?

Als de andere set het niet heeft, dan moeten er 2 draden overgezet worden uit jouw originele spiegels, dat is best wel een k*t klusje om te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 minutes ago, maxx007at said:

Als de andere set het niet heeft, dan moeten er 2 draden overgezet worden uit jouw originele spiegels, dat is best wel een k*t klusje om te doen.

spiegelkappen moeten er toch af aangezien die andere kappen niet de juiste kleur zijn maar wat is dan precies de k.tklus het doorvoeren van de bekabeling in de spiegel of in de deur?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
spiegelkappen moeten er toch af aangezien die andere kappen niet de juiste kleur zijn maar wat is dan precies de k.tklus het doorvoeren van de bekabeling in de spiegel of in de deur?

Je moet de 2 draadjes uit jouw oude spiegel halen en in de nieuwe spiegel doen. Gezien de draadjes door het scharnier/draaipunt heen gaan, gaan ze er niet makkelijk uit, laat staan weer in.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

En lekker kleverig gezien de bestaande bedrading met textieltape is ingewikkeld en deze er volledig af moet om de oude eruit te halen en de nieuwe erin te stoppen. De bestuurder spiegel heeft op 1 pin na alle pinnen bezet als hij alle opties heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden