Ga naar inhoud
  • 0

Versterkte schokdempers onder een sportline


Tarabass

Vraag

Ik had eigenlijk het plan om hulpveren onder de auto te plaatsen, maar kreeg van Willen Nunspeet de tip om eens te kijken naar versterkte schokdempers. Dit zou ook een hele goeie wegligging geven icm een caravan. Hij is er erg tevreden over. Echter heb ik een sportline en ben dus 2cm lager dan standaard. Als ik naar gewone schokdempers kijk staat hier soms bij dat ze geschikt zijn voor een sportonderstel. Bij de versterkte scholdempers staat dit niet. Maar wat gebeurt er als ik ze onder de auto zet? Kan het überhaupt? En wat is dan het verschil tussen schokdempers die geschikt zijn voor een sportonderstel en dat niet zijn?

https://www.auto-onderdelen24.nl/al-ko/8274632

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hulpveren helpen tegen het doorhangen als je een volle achterbak en een hut aan je trekhaak hebt hangen, schokbrekers vangen de klappen op.

Schokbrekers helpen dus niet tegen doorhangen....... CMIW.

Of is doorhangen je probleem niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mijn probleem is dat ik niet zeker weet of de schokdempers in de OP onder mijn sportline 3C passen. Van de "normale" schokdempers heb je versies die geschikt zijn voor sportonderstel en niet geschikt zijn. Dat staat er dan bij. Maar kan me haast niet voorstellen dat er dan verschil in zit. Bij de versterkte schokdempers is er maar één versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden