Ga naar inhoud
  • 0

Iemand tip voor nieuwe navi?


edgarrobert

Vraag

Mijn huidige navi pioneer avic F900-BT is na stopzetten van mijn passat 3c al zijn gegevens kwijt zoals tijd en thuisadres.

Ik weet nog niet precies waardoor dit komt (stroom probleem van de navi zelf?). Ik zoek mss een vervanger van deze aftermarket navi. 

 

Bij navraag hoor ik dat het niet aan de het apparaat hoeft te liggen maar mss aan de canbus draad. Kost 100,-

Kan iemand daar iets over bevestigen of ontkennen? bvd

 

 

aangepast door edgarrobert
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Koop een DM, hoeft niet echt duur te zijn en volledig OEM!
Is dit wat?
Vw discovery Media 2 PQ nieuwste RNS met Factuur
€ 650,00
http://link.marktplaats.nl/m1500119461?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons


Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
@edwin1973
voor in Passat 3C /B7. ?
3c B6 2009.
Ben even wezen rond kijken maar de opties van mijn Kenwood DNX9210BT i.c.m een reparatie t.o.v. een nieuw goed systeem is toch wel een flinke duit dan. Kan de Kenwood laten repareren voor 150 euro. Daar heb ik niks anders voor denk ik.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Misschien ook een idee voor een navi?
Specs zijn goed:

#Aliexpress € 365,47 32%OFF | Dasaita 9 "Ips Touch Screen 1 Din Auto Radio Android 9.0 Voor Vw Gps Polo Golf Eos Tiguan Seat leon Passat Auto Stereo 1080P Video
https://a.aliexpress.com/_d6R1QuN






Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

en als dat bij elkaar te veel is, de uitgeklede versie, de RCD330. Navigeren via CarPlay of Mirrorlink/Android Auto

En is dat nog te duur, koop een goede zuignap voor op t dashboard en zet daar je smartphone in.

Zo nu hebben we alle opties gehad.

 

Slotje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zijn er hier die goede ervaring hebben met een Rcd330 en nu nog steeds in gebruik hebben? 

Heb nu een rns510 uit 2008 en wil toch iets nieuws voor geen Hollywood prijzen. 

De rcd330 lijkt mij wel een mooie vervanger aangezien ik toch via telefoon navigeer en muziek luister. 

Nu lees ik alleen dat ik een 12knops stuur nodig heb om die werkend te krijgen? 

Mijn passat is uit 2006 en is highline individual uitgevoerd. 

Iemand ervaring hiermee? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

RCD330 is een nette alternatief. Is origineel VW dus ook via VCDS uit te lezen en in te stellen.
Als je Dynaudio of Soundsystem hebt is deze wat lastiger te combineren omdat je uitgangssignaal niet in te stellen is op versterker.
Je moet idd een 12 knops stuur, bijbehorende stuur elektronica hebben om via stuurbediening dit te laten werken.
Ook de weinige info naar het MFA/FIS wat door gegeven wordt door de RCD330 kan alleen in combinatie met een zwart/wit teller.

Zonder de genoemde aanpassingen werkt de RCD330 wel, maar werkt dan niet via stuurbediening. Minimale vereiste is dat je Gateway een E versie of hoger moet zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 hour ago, dieseltje said:

RCD330 is een nette alternatief. Is origineel VW dus ook via VCDS uit te lezen en in te stellen.
Als je Dynaudio of Soundsystem hebt is deze wat lastiger te combineren omdat je uitgangssignaal niet in te stellen is op versterker.
Je moet idd een 12 knops stuur, bijbehorende stuur elektronica hebben om via stuurbediening dit te laten werken.
Ook de weinige info naar het MFA/FIS wat door gegeven wordt door de RCD330 kan alleen in combinatie met een zwart/wit teller.

Zonder de genoemde aanpassingen werkt de RCD330 wel, maar werkt dan niet via stuurbediening. Minimale vereiste is dat je Gateway een E versie of hoger moet zijn.

Dan word het toch best wel veel dingen vernieuwen om het te werken. 

Ik ga even goed bekijken wat ik totaal kwijt zal zijn en dan dat ik het wel ga doen. 

Heb niet zo veel zin om vanalles te verbouwen aan de auto namelijk. 

Het is nu allemaal netjes fabriek origineel op de radio na dan en wil dat zo origineel mogelijk houden ipv vanalles van een B7 model erin te moeten duwen. 

Thanks voor de info. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zijn geen B7 dingen die je moet inbouwen. Vanaf modeljaar 2009 zijn 12 knops sturen in de 3C gekomen. Dus wat ik beschrijf is gewoon origineel 3C. Hoeven geen drastische zaken verbouwd te worden. Echter heeft t natuurlijk wel z'n kosten, maar daar heb je dan wel wat voor ;-)

Een upgrade van teller en stuur maakt de wagen een stuk moderner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
56 minutes ago, dieseltje said:

Zijn geen B7 dingen die je moet inbouwen. Vanaf modeljaar 2009 zijn 12 knops sturen in de 3C gekomen. Dus wat ik beschrijf is gewoon origineel 3C. Hoeven geen drastische zaken verbouwd te worden. Echter heeft t natuurlijk wel z'n kosten, maar daar heb je dan wel wat voor ;-)

Een upgrade van teller en stuur maakt de wagen een stuk moderner.

Enige ervaring wat dit kan gaan kosten dan? Misschien is het wel aantrekkelijk mits ik daar niet heel veel voor moet rekenen. Heb zelf geen ervaring ermee en wil niet meteen kei veel geld uitgeven. Heb nog een verbouwing te gaan deze zomer dus is dat wel mijn prioriteit. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden