Ga naar inhoud
  • 0

HELP!! natte rijdersvloermat R36


mariovdark

Vraag

ik heb sinds een tijdje dat bij flinke regenval de mat linksvoor (rijderskant) nat word.

zojuist maar eens onderzoek gedaan, afvoer in de parafan van het schuifdak aan beide kanten is schoon, en bijrijderskant komt ook water uit, 

echter de rijderskant, komt het water eruit in het interieur.. en loopt via hendel motorkap naar binnen..

 

HOE ! . los ik dit op? ,  of beter gezegt, wie kan me helpen? want ik kom er met 2 kids niet echt aan toe zegmaar..

rondje R36 rijden hoort bij de opties ;)

aangepast door mariovdark
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Had dit ook aan de rechterzijde.

Daar kwam het water via de kabeldoorvoer naar de deur.

 

Aan de accordeon rubber zit een harde kunststof dat vastklikt.

Deze sloot niet helemaal aan meer.

Met siliconen kit was het opgelost.

 

Ik had wel geen open dak.

 

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Help, ik heb hetzelfde probleem, Wat is een tule in de PARAFAN?

Ik heb het links & rechts, zag het water zo naar binnen lopen net, waar de ontgrendeling van de motorkap zit, en rechts waar dat ahrde plastic is.

Kan het niet zijn dat er ergens iets verstopt zit, bij de raamstijlen onder de motorkap zitten links en rechts 2 gaten. Zouden die verstopt zijn?

 

Roland 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

heb het bij mij inmiddels opgelost, 

 

A Stijl verwijderen,  daar loopt de slang, aan het eind net boven je dash, in een zwarte slang, die onder je voorruit in je parafan uit komt

deze slangen lagen bij mij van elkaar af, heb dit met hoop priegelwerk, weer in elkaar kunnen schuiven, en de lekkage is over :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

gelukt, polietrekker gebruikt en alle delen verwijderd en ZEER goed schoon gemaakt. Tule van afvoer van dak ook gedaan, regenbakje wat links zit ook eronder vandaan gehaald. Alles stofzuigen, poetsen en de HONDEFÖhn erop voor alles lekker door te blazen. Daarna plastic met WD 40 ingespoten zodat het iets soepeler werd met monteren.

 

Vervelend dat aan de rechterkant een kapje zit, als je deze verwijderd( pennetje eruit trekken)viel het borgdingetje in het spatbord naar benenden. Met een dikker klodder kit vasgezet.

 

Ro  

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden