Ga naar inhoud
  • 0

Dynamic Lane Assist


Vdub

Vraag

Ik heb bij mijn B8 Lane Assist gecodeerd, nu rijd mijn vrouw er nagenoeg altijd in en viel het me op dat de Lane Assist 'half' aan staat.

Ik moet de Dynamic Lane Assist elke start opnieuw aanzetten(in de Discover Pro). Iemand een idee of/waar dat ergens specifiek staat in (VCDS) adaption?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

heb inmiddels een 'nieuwe' klantenauto ook Lane-assist aangezet, die blijft aan en kan onder het rijden aan en uitgezet worden.

M'n eigen auto opnieuw alle waardes nagekeken en en enkele veranderd, nu werkt het weer als vanouds.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Volkswagen heeft de opties Dynamic Cruise Control of Lane Assist. Dynamic Lane Assist bestaat volgens mij niet.

Ik heb L.A. standaard uit staat. Zet 'm soms even aan wanneer het mij uitkomt. Ik zal eens een keer proberen om 'm aan te laten staan en kijken of de default waarden idd uit is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb 2 opties, de gewone Lane Assist, die geeft een wit lijntje aan welke kant ie corrigeert, ik heb (daaronder) dynamische en die laat beide lijnen tegelijk zien en blijft er aardig recht tussenin rijden zonder te slingeren.

 

Adaptieve Spurhalteassistent heet het in Duits.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden