Ga naar inhoud
  • 0

Ervaring airride (voornamelijk de poten)


GewoonJoey

Vraag

Beste mede forummers,

Ben bezig om de passat op air te gaan rijden aangezien ik niet helemaal tevreden ben met de hoogte en het ooit lastig is dat ik niet altijd de bestemming kan bereiken.

Heb al enkele bekende gebeld maar krijg de keus niet gemaakt alleen.

Zijn al een berg poten afgevallen maar blijf nog steeds hangen tussen 2 verschillende.

 

De keus die nu nog gemaakt moet worden is airlift poten of koni poten.

Voordelen van koni is hardheid instelbaar en NL product.

Voordeel van airlift is dat ik het het complete pakket van airlift heb en airlifr toch wel een hele goeie naam heeft.

 

Hoop dat iemand me een beetje naar een bepaalde poot kan sturen, heb zelf al wel enigzins voorkeur maar is nog absoluut niet doorslaggevend.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Zelf rijd ik al jaren op zelfbouw poten/dempers aan de voorkant. Heb deze gemaakt met 2 kamer balgen en hardheidverstelbare koni geel dempers. 

Ben hier eigenlijk heel tevreden over, hardheidverstelling heb ik vrij stug staan omdat ik dat persoonlijk prettig vind.

Heb onder een aantal auto's airlift poten gemonteerd en wat betreft kwaliteit en pasvorm laat dit niets te wensen over. En als je perse hardheidverstelling wil kun je deze ook bij airlift kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
15 hours ago, diesel986 said:

Zelf rijd ik al jaren op zelfbouw poten/dempers aan de voorkant. Heb deze gemaakt met 2 kamer balgen en hardheidverstelbare koni geel dempers. 

Ben hier eigenlijk heel tevreden over, hardheidverstelling heb ik vrij stug staan omdat ik dat persoonlijk prettig vind.

Heb onder een aantal auto's airlift poten gemonteerd en wat betreft kwaliteit en pasvorm laat dit niets te wensen over. En als je perse hardheidverstelling wil kun je deze ook bij airlift kiezen.

Thx nog voor de reactie, inmiddels heb ik al voor de konis gekozen puur omdat bonhof deze op voorraad heeft en dus mocht het nodig zijn snel iets te repareren/vervangen dan ga ik liever voor wat extra service.

2 tot 6 juli ben ik de passat kwijt en komt hij op air.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden