Ga naar inhoud
  • 0

Welke lamphouder? Passat B6


FZPassat

Vraag

Het is heel raar, maar ik heb momenteel volgens mij helemaal niks binnen in de koplamp wat mijn H7 lamp vasthoudt.

 

Ik kan het lampje wel klemmen, maar het is niet hoe het hoort. Je trekt het makkelijk weer van zn plek. Wat moet ik hebben om de lampen goed vast te krijgen in de koplamp?

 

Ik had deze van ali besteld, maar ik zie dat het alleen voor Led is?

9d291f5ccbe6c9b9bacf625d20854984.jpg

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Of je klem zit niet goed, of hij is lam geworden. Of het is gewoon zoals het hoort. Zover ik weet is er geen houder voor nodig.

1a4d48781c7652f18e562836c2a64631.jpg

http://www.oemepc.com/vw/part_single/catalog/vw/markt/RDW/modell/PA/year/2006/drive_standart/460/hg_ug/941/subcategory/941000/part_id/3696127/lang/e

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb gewoon het idee dat er iets mist in mijn koplamp. Normaal moet je toch altijd zo een houder hebben die jouw lamp vasthoudt?

Ik zal is ff kijken of ik een foto kan vinden hoe het er nu uitziet.

 

Er hoort zo’n plastic houdertje in te zitten op de fitting, dus het zou best kunnen dat die mist.

 

In het plaatje van Peter kun je die wel zien, maar het is niet echt duidelijk (er staat nummer 4 bij)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
3 uren geleden, maxx007at zei:

 

Er hoort zo’n plastic houdertje in te zitten op de fitting, dus het zou best kunnen dat die mist.

 

In het plaatje van Peter kun je die wel zien, maar het is niet echt duidelijk (er staat nummer 4 bij)

Juist. Nou die mis ik dan gegarandeerd want er zit nu helemaal niks. Alleen het metalen frame waarin ik het lampje wel weet te klemmen maar ik weet gewoon dat het niet zo hoort. Want je trekt het met gemak er weer uit. Gelukkig tot nu toe zitten de lampen nog wel op hun plek en is het niet los getrild ofzo.

Heeft iemand dan een fysiek plaatje van nummer 4 op Peters plaatje? zodat ik die kan bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Juist. Nou die mis ik dan gegarandeerd want er zit nu helemaal niks. Alleen het metalen frame waarin ik het lampje wel weet te klemmen maar ik weet gewoon dat het niet zo hoort. Want je trekt het met gemak er weer uit. Gelukkig tot nu toe zitten de lampen nog wel op hun plek en is het niet los getrild ofzo.
Heeft iemand dan een fysiek plaatje van nummer 4 op Peters plaatje? zodat ik die kan bestellen.

Indien je Hella koplampen hebt, dit is het onderdeelnummer:
3B0941160B
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden