Ga naar inhoud

Verschillende bigboi blowrs?


GewoonJoey

Aanbevolen berichten

Beste mede poetsers,

Ik weet dat er iemand hier gebruik maakt van de bigboi blowr.

Nu wil ik er zelf ook eentje aanschaffen omdat je met droogdoeken toch elke keer die naadjes niet droog krijgt.

Vroeg me nu dus alleen af of iemand het grootte verschil weet tussen de mini en de pro.

Behalve dan dat de pro wat krachtiger zal zijn en ruim 200 euro duurder.

Of zou dit het enige verschil zijn? En is deze prondan daadwerkelijk zoveel sterker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mede poetsers,
Ik weet dat er iemand hier gebruik maakt van de bigboi blowr.
Nu wil ik er zelf ook eentje aanschaffen omdat je met droogdoeken toch elke keer die naadjes niet droog krijgt.
Vroeg me nu dus alleen af of iemand het grootte verschil weet tussen de mini en de pro.
Behalve dan dat de pro wat krachtiger zal zijn en ruim 200 euro duurder.
Of zou dit het enige verschil zijn? En is deze prondan daadwerkelijk zoveel sterker?
Ik heb er een die voor de hond is die koste me toen 5 tientjes. Moest alleen een iets langere slang op .werkt het zelfde .Mischien daar eens naar kijken

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Pro heeft een dubbele motor en levert daardoor echt wel een klap vermogen meer. De pro is ook voorzien van wieltjes.

Je moet even zelf uitmaken of je het de extra centen waard vind. Je kunt voor het verschil ook wat extra accessoires (onderstel met wieltjes en ophangbeugel) aanschaffen bij de mini.

BlackPassatJunior en ik zijn fervente gebruikers geworden van de mini, in de tijd dat wij hem aanschafte, was de Pro er nog niet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minutes ago, mikerosauer said:

Ik heb er een die voor de hond is emoji851.pngdie koste me toen 5 tientjes. Moest alleen een iets langere slang op .werkt het zelfde .Mischien daar eens naar kijken

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 

Als ik de Chihuahua van de buurvrouw voor de Blowr krijg dan denk ik dat ie in de dakgoot terechtkomt?

Ik kan me ook niet voorstellen dat het voor een hond gezond is om met dergelijke kracht drooggeblazen te worden, gaat echt wel hard hoor.

Nog een argumentje: als je niet dagelijks met de Blowr aan de gang gaat dan volstaat de mini wel. De pro is, zoals de naam al aangeeft, meer voor professioneel gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minutes ago, mikerosauer said:

Ik heb er een die voor de hond is emoji851.pngdie koste me toen 5 tientjes. Moest alleen een iets langere slang op .werkt het zelfde .Mischien daar eens naar kijken

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 

Heb je een merk voor me? Of waar heb je toen op gezocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minutes ago, BlackPassat said:

De Pro heeft een dubbele motor en levert daardoor echt wel een klap vermogen meer. De pro is ook voorzien van wieltjes.

Je moet even zelf uitmaken of je het de extra centen waard vind. Je kunt voor het verschil ook wat extra accessoires (onderstel met wieltjes en ophangbeugel) aanschaffen bij de mini.

BlackPassatJunior en ik zijn fervente gebruikers geworden van de mini, in de tijd dat wij hem aanschafte, was de Pro er nog niet.

 

2.5kg til je toch gewoon mee? Dan heb ik voor 200 euro geen wieltjes nodig.

En voor een paar euro heb je zon ding voor onder je plantenbak met wieltjes.

Maar als de mini doet wat hij moet doen lijkt me de pro geen 200euro meer waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, GewoonJoey said:

2.5kg til je toch gewoon mee? Dan heb ik voor 200 euro geen wieltjes nodig.

En voor een paar euro heb je zon ding voor onder je plantenbak met wieltjes.

Maar als de mini doet wat hij moet doen lijkt me de pro geen 200euro meer waard.

Tuurlijk, het gewicht is het probleem ook niet, en totnutoe mis ik de wieltjes ook niet. Een wandhanger kan wel handig zijn, maar het zijn allemaal geen noodzakelijkheden.

Maar met plantenbakdingen enzo ga ik niet liggen klieren. Ik kan soms wel lachen om de creatieve oplossingen, maar het is het vaak nét niet. Dan liever de originele accessoires.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de Chihuahua van de buurvrouw voor de Blowr krijg dan denk ik dat ie in de dakgoot terechtkomt
Ik kan me ook niet voorstellen dat het voor een hond gezond is om met dergelijke kracht drooggeblazen te worden, gaat echt wel hard hoor.
Nog een argumentje: als je niet dagelijks met de Blowr aan de gang gaat dan volstaat de mini wel. De pro is, zoals de naam al aangeeft, meer voor professioneel gebruik.
Merk moet ik even na kijken er zit Gewoon een draaiknop op waarmee je de sterkte kunt regelen en met warm en koud stand

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat ik gewoon niet ga liggen klote met alternatieve en voor de mini ga.

In de ene hand de bigboi en in de andere hand de slang dan moet dat wel goedkomen.

Filmpjes van de bigboi staan me wel aan en ziet er allemaal netjes uit.

Wordt steeds drukker nu ik 2 autos moet poetsen dus helemaal met de hand nadrogen duurt me toch met te lang en die kieren blijft maar water uit komen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden