Ga naar inhoud
  • 0

Rns 310 --> RNS 315


serow

Vraag

Beste VW rijders, 

sommige al bekend, ben helaas geen Passat rijder meer, maar heb wel een vriend aangestoken.

hij had een RNS310 in zijn auto zitten maar is overgestapt naar een RNS 315.

zijn auto had ook een BT module er in zitten maar nu communiceert de RNS niet met de BT module wat ik ook kan begrijpen ivm een interne BT.

zijn BT op rns 315 werkt ook niet helemaal. wat moet hij hieraan allemaal wijzigen om de BT van zijn RNS315 te laten werken?

als hij nu op phone drukt spring hij op MUTE.

 

Groetjes..

Serow

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Heeft de 315 echt bluetooth? Dit is te zien aan het mac adres op de unit. Zonder BT bestaat deze uit 0.0.0.0, anders uit cijfers en getallen.

Zoja, dan zou ik eerst de bestaande BT-module afkoppelen en dan de coderingen nalopen van het toestel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
3 hours ago, Tarabass said:

Heeft de 315 echt bluetooth? Dit is te zien aan het mac adres op de unit. Zonder BT bestaat deze uit 0.0.0.0, anders uit cijfers en getallen.

Zoja, dan zou ik eerst de bestaande BT-module afkoppelen en dan de coderingen nalopen van het toestel.

Hoe zit het met de microfoon dan? kan ik die wel gewoon blijven gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De microfoon wordt aangesloten rechtstreeks op de radio. Als de 315 BT heeft vervalt de losse module in zijn geheel.

Ik weet niet wat voor aansluiting de microfoon heeft die nu in de auto zit. Het kan zijn dat je die moet vervangen voor één die bij de quad lock stekker ingeplugd kan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden