Ga naar inhoud
  • 0

hoor ik nou mijn oliepomp?


passatbeginner

Vraag

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

 

2 hours ago, Diver said:

Kachel ventilator van de airco? zet de airco eens helemaal uit.

ff kijken naar mijn foto, want heb een foto gemaakt van die knoppen, die ik op dit moment niet kan posten

 

knopje 1: achterruitverwarming

knopje 2: staat A/C op

knopje 3: auto met rond pijltje erin

aangepast door passatbeginner
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gooi anders even de multie riem los. Is het geluid dan nog aan wezig. Dan zit het in de motor. Zo niet dan kan het in de ac pomp zitten,dynamo,waterpomp zitten. Gaat om een 1.4tsi neem ik aan? Die willen nog wel eens vaker geluid gaan maken. Dan heb ik heg over de waterpomp.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
On 25-3-2019 at 22:46, Stephenvanengelen said:

Gooi anders even de multie riem los. Is het geluid dan nog aan wezig. Dan zit het in de motor. Zo niet dan kan het in de ac pomp zitten,dynamo,waterpomp zitten. Gaat om een 1.4tsi neem ik aan? Die willen nog wel eens vaker geluid gaan maken. Dan heb ik heg over de waterpomp.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

duidelijk verhaal, bedankt

 

ja, 1.4tsi..  

mocht het geluid van de waterpomp afkomen, gaat dat problemen geven in dit stadium?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
duidelijk verhaal, bedankt
 
ja, 1.4tsi..  
mocht het geluid van de waterpomp afkomen, gaat dat problemen geven in dit stadium?



Dat is altijd moeilijk te zeggen. Maar is het je waterpomp. Dan zijn het de lagers die je hoort. En dan gaat het geluid ook mee met toeren. Maar dan is het vaak niet meer hoorbaar door ander geluiden om de auto heen en in de auto.

Maar of het problemen kan geven. Ja dat zou kunnen. Maar dat heb ik nog niet vaak mee gemaakt. Bij bedrijfswagens wel. Dat het problemen geeft.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
oh owkee....
 
een waterpomp gaat toch pas draaien, wanneer motor op temperatuur is?



Af hankelijk. Van hoe die wordt bedient. Zijn er twee varianten een met die permanent draait. En een die op vacuum werkt en dan draait die nog permanet. Maar gaat de schijf die op de pomp heen zit open of dicht. Maar in bijde varianten draait de pomp permanent ivm aandrijving via multie riem


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ja oke, ik ga proberen een filmpje te maken

 

..... dan moet het wel heel stil zijn, dus het zal morgenochtend vroeg of morgenavond laat worden

en dan ga ik nog even kieke hoe ik dat filmpje op het forum krijg, want tapatalk doet het niet meer, dus het moet via de website

(waarschijnlijk eerst naar mezelf mailen en dan uit mijn download halen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ja oke, ik ga proberen een filmpje te maken
 
..... dan moet het wel heel stil zijn, dus het zal morgenochtend vroeg of morgenavond laat worden
en dan ga ik nog even kieke hoe ik dat filmpje op het forum krijg, want tapatalk doet het niet meer, dus het moet via de website
(waarschijnlijk eerst naar mezelf mailen en dan uit mijn download halen?



Komt goed. En bij mijn werkt tapatalk nog wel


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden