Ga naar inhoud
  • 0

spiegels b8


ejhuiskamp

Vraag

hoi allen,

 

Als kersverse eigenaar van een b8 uit 2015 stoor ik me aan mijn spiegels dat wil zeggen eentje.

bij het in en uit klappen is er 1 die vloeiend naar beneden of boven gaat maar helaas ook eentje die wat hapert. Ik vraag me af of ik dit op een of andere manier kan smeren.

Iemand een idee??

Ik kan natuurlijk het glas demonteren en dan de rest maar misschien is er een makkelijkere optie en heb ik niet het idee dat ik mijn spiegelglas aan het slopen ben.

 

vr gr ej huiskamp

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

nou ik hoor t motortje niet hij gaat alleen in stukjes naar beneden zeg maar. hahaha wat een domme omschrijving.....

Kan ik hem smeren zonder demontage. Als de spiegels omhoog staan zou ik wel een smeermiddel erin kunnen krijgen. weet alleen niet of dit gaat werken daarom ook de vraag

 

vr gr ej

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Overigens stelt de spiegel los maken niks voor hoor. Gewoon even verstellen naar een uiterste stand zodat je er aan kant iets tussen kan krijgen. Dan met een kunststof spatel of als je dat niet hrbt met 2 platte schroevendraaiers met een doekje het glas loswippen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
16 minuten geleden, Stephenvanengelen zei:

Deze zijn te smeren. En daar hoeft de spiegelglas niet voor uit. Maar licht er aan hoe moeilijk die beweegt. Als die veel te zwaar gaat dan kan smeren ook meschien niet meer helpen.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

zou ook leuk zijn als je weet hoe dit moet, dus als je dit kan vertellen zou dat mooi zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
zou ook leuk zijn als je weet hoe dit moet, dus als je dit kan vertellen zou dat mooi zijn



Tussen de spiegelkap en de voet vet spuiten.
Maar wel eerst met pers lucht goed al het zand en vuil er tussen uit blazen. Dat werkt ook al.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
nou ik hoor t motortje niet hij gaat alleen in stukjes naar beneden zeg maar. hahaha wat een domme omschrijving.....
Kan ik hem smeren zonder demontage. Als de spiegels omhoog staan zou ik wel een smeermiddel erin kunnen krijgen. weet alleen niet of dit gaat werken daarom ook de vraag
 
vr gr ej



Je kan het ook anders verworden in plaats van me teen het woordt dom te gebruiken.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
nou ik hoor t motortje niet hij gaat alleen in stukjes naar beneden zeg maar. hahaha wat een domme omschrijving.....
Kan ik hem smeren zonder demontage. Als de spiegels omhoog staan zou ik wel een smeermiddel erin kunnen krijgen. weet alleen niet of dit gaat werken daarom ook de vraag
 
vr gr ej



Je kan het ook anders verworden in plaats van me teen het woordt dom te gebruiken.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden