Ga naar inhoud
  • 0

Wensen die apparatuur vereissen


The-stig

Vraag

Ik mis in mijn Passat B7 één ding die ik in mijn andere wel had, en dat is dat mijn tellers geen "sweep" doen bij contact aan.

Dit schijnt ingesteld te kunnen worden als je hem aansluit op de computer, helaas heb ik deze stekker en software niet.

Is er iemand in de buurt van Delft die dit voor mij in kan stellen of is het advies toch naar de dealer gaan (kunnen hun dit)?

Verder zou ik ook graag willen dat mijn koplampen aangaan als ik de deur open doe ipv dat ik de hendel moet bedienen. (Coming home lights).

Ook op zoek naar de ervaring van mensen die een toon krijgen als je de Auto op alarm zet, wel of niet doen. (Misschien filmpje?)

Voor deze drie zaken zoek ik dus hulp bij het instellen of het advies om dit toch bij de dealer te doen. (Ervaring)

Ik hoor het graag.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Heel af en toe kun je needlesweep (naaldzwaai) met VCDS activeren, maar vaak is dat geblokkeerd.

Ik kan het altijd activeren, rechtstreeks in de eeprom van de teller. 
Zul je wel een keer naar Etten-Leur moeten komen.

 

Gr. Bonny

aangepast door Bonny
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ga even kijken of de dealer wat voor me kan betekenen, moet ik toch nog heen voor mijn dashboardkastje en de goot onder de voorruit die gebroken is. Als dat niet lukt dan houdt ik me graag aanbevolen. Is geen straf om met de Passat te rijden. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
On 9-3-2019 at 14:36, Bonny said:

Heel af en toe kun je needlesweep (naaldzwaai) met VCDS activeren, maar vaak is dat geblokkeerd.

Ik kan het altijd activeren, rechtstreeks in de eeprom van de teller. 
Zul je wel een keer naar Etten-Leur moeten komen.

 

Gr. Bonny

Vandaag bij de dealer geprobeerd te activeren, instellen lukt wel maar hij doet niks. Denk dat het toch in de teller geblokkeerd is. Als je de eeprom wil instellen moet dan de teller eruit of kan dat op een andere manier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
13 hours ago, Bonny said:

Nee hoor, de teller hoeft er niet, ik kan dat via OBD.

Oh, dat is beter. Dan moet ik toch maar eens richting Etten Leur rijden, is niet ver gelukkig. Als je dit voor elkaar krijgt dan ben ik echt de koning te rijk.? Is er toch nog hoop, veel geprobeerd maar nog niemand gelukt. Ben binnenkort een paar dagen vrij...............wat zal de schade zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden