Ga naar inhoud
  • 0

Weer een cruise control vraagje.


zwaan

Vraag

Ik heb een cruisecontrol hendel gekocht en erin gebouwd in mijn 1.4tsi uit 2011.

Nu moet ik ook die extra kabel trekken. Maar waar heen, Nu lees ik wel dat het naar pin daar en daar heen moet, maar dat zegt mij niks.

wie heeft daar een foto van of wie kan het mij zo uitleggen zodat ik dat wel snap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
On 31-5-2019 at 20:49, dieseltje said:

Plan anders een dag met een forum lid in die wel weet hoe. Kost je wat brandstof en als je terug rijdt is t klaar.

 

Welk forum lid heeft zin en tijd?? Het hoeft ook niet gratis

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

T16/5 en pin T94/45, Want de 64 was bezet.

Ik heb toen eens vcds gedownload , die shareware versie. maar ik begreep daar uit dat je daar bijna niks mee kunt.

Omdat ik de cruisecontrole wilde aan zetten en dat ging dan niet.

Maar moet er dan iets gecodeerd worden met de vcds?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
34 minuten geleden, zwaan zei:

T16/5 en pin T94/45, Want de 64 was bezet.

Ik heb toen eens vcds gedownload , die shareware versie. maar ik begreep daar uit dat je daar bijna niks mee kunt.

Omdat ik de cruisecontrole wilde aan zetten en dat ging dan niet.

Maar moet er dan iets gecodeerd worden met de vcds?

was het de voorste of achterste stekker op de ecu. Ja zeker moet er wat gecodeerd worden, anders gaat het niet werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Achterste stekker. De buurman had een vw laptop bij zich van het werk, maar daar kon je d niet mee coderen.

toen heb ik mijn laptop gepakt met de shareware vcds. dan zet hij wel de code om maar als ik op DO IT duw komt er gewoon weer de oude code te staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ok, buurman heeft morgen de vcds van het werk bij zich, die werkt dus bij de Wealer bij de bedrijfs auto's . hoor ik dus net, ik maar denken dat hij bij een gewone auto garage werkt.

Dan gaan we het morgen maar eens proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden