Ga naar inhoud
  • 0

Hoe stel ik dit in?


The-stig

Vraag

Ik heb een RNS 315 in mijn Passat zitten en als ik hem in zijn achteruit schakel dan gaat de camera in het scherm aan, nu zie ik enkel het beeld van mijn camera en niet wat de sensoren detecteren.

In mijn vorige auto zat een RNS 510 en die gaf beide aan op een scherm, dus ik dacht "dat werkt bij deze helaas anders.

Nu kom ik op internet overal plaatjes tegen van mijn RNS 315 maar allemaal met dubbel beeld.

Mijn vraag is dan ook "hoe stel ik dit in?"

 

Alvast bedankt voor jullie reactie. 

volkswagen-passat-hi-1_800x0w.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
16 hours ago, Diver said:

Heb je überhaupt wel OPS op de auto anders kan je het wel vergeten

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
 

Ik neem aan dat je met "OPS" originele PDC en camera bedoeld? Alles is origineel, ik denk zelf dat het een update van het systeem moet zíjn. Mis mijn RNS 510 wel nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je kan PDC hebben dan hoor je alleen maar piepjes en zie je niks, met OPS hoor je de piepjes en is het ook zichtbaar, zijn 2 verschillende dingen. In mijn B6 had ik dus PDC, en na ombouwen ( andere module en draden veranderen ) had ik OPS en was het zichtbaar op de RNS

OPS inbouwen.txt

OPS inbouwen.pdf

aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat is hetzelfde zoals bij mij. Een firmware zou het oplossen.

 

Eerst wilde ik dit gaan doen, maar later bedacht ik me dat het scherm van de 315 misschien wel te klein is voor én een autootje én de camera met draaiende lijnen. Daarnaast, De kleurtjes van de balkjes achter het autootje die de afstand aangeven komen precies overeen met de kleurtjes van de lijnen van mijn highend camera. Icm de piepjes mis ik het daarom ook niet echt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden