Ga naar inhoud
  • 0

Vcds aankopen


Gio

Vraag

18 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 1
23 hours ago, Bonny said:

25 dollar kabeltje van Ali is prima voor wat hobby werk.

Met aanschaf van het origineel draag je wel bij aan het ontwikkelingswerk van VCDS. Dat is juist het sterke punt van deze software, telkens maar nieuwe versies, en het argument om geen Ali kloon te kopen. Daarmee spek je alleen maar een of andere chinees in het verre oosten en meer niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Waar koop je best een vcds aan?
 
Als ik google kom ik prijzen van 400-600€ tegen
 
Ga in op 2dehands vind ik er aan 75€
 
 
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


De prijzen kloppen wel.
Let wel goed op bij tweede hands, want er worden ook klonen verkocht (helaas)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dit is een 3 vin kabel. Dat houd dus in dat je er maar 3 verschillende auto's mee uit kan lezen.

en ik neem aan dat dit een gebruikte is voor deze prijs.

Dus als er al 3 auto's mee uitgelezen zijn kan je er niets meer mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
4 uren geleden, jaap zei:

Dit is een 3 vin kabel. Dat houd dus in dat je er maar 3 verschillende auto's mee uit kan lezen.

en ik neem aan dat dit een gebruikte is voor deze prijs.

Dus als er al 3 auto's mee uitgelezen zijn kan je er niets meer mee.

Daar wilde ik hem ook al voor waarschuwen, maar het is mogelijk als je bij betaald dat hij voor meerdere auto`s werkt, Vraag maar aan @Rachid daar heb ik er ooit eentje voor mee genomen van uit Amerika. Moet er wel eentje van Rosstech zijn dan. Maar zou even bij hun informeren eerst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 minuten geleden, Diver zei:

Daar wilde ik hem ook al voor waarschuwen, maar het is mogelijk als je bij betaald dat hij voor meerdere auto`s werkt, Vraag maar aan @Rachid daar heb ik er ooit eentje voor mee genomen van uit Amerika. Moet er wel eentje van Rosstech zijn dan. Maar zou even bij hun informeren eerst.

Klopt dit kost $169. Maar de kabel moet wel geregistreerd staan bij Ross-tech.

En op je naam staan anders moet je de kabel eerst op naam laten zetten en dat kost $99.

Je kan ook een s bij Randstad car solutions vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mijn kabel komt van Auto-Tech.be (sinds 1jan 2019 wdgservice.be) volledige licentie en ondersteuning mogelijk via de ross-tech site.

 

De goedkope VCDS kabels links laten liggen steeds problemen of beperkingen mee en uiteraard geen ondersteuning als je echt problemen hebt.

 

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Eerlijk gezegd ook ik heb een Clone VCDS kabel vroeger gebruikt.

Man,man,man wat was dat steeds stress.

Zolang deze werkt voor wat je nodig hebt is oké.

-Echter vaak na een jaar stopt de werking.

-Na een aantal pogingen stopt de werking.

-Op het moment dat je problemen hebt werkt de kabel niet etc...

 

Tot een originele VCDS kabel...geen zever meer, gratis lifetime update, gratis ondersteuning.

Bij defecte kabel gewoon terug sturen voor een kleine vergoeding krijg je een nieuwe kabel.

 

Betere service kan je toch niet vinden zeker

Oké kost je even een rib uit je lijf, maar een defecte wagen door een Clone kabel kost je lijf en leden.

 

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb zowel een kloon kabel als een originele micro can kabel.

Mijn kloon kabel doet het na jaren nog steeds perfect zonder gezever. Is er wel 1tje in de categorie zoals Gio weergeeft in zijn gevonden 2de hands adv.

Er zitten zit volgens mij ook gradaties in de kloon kabels. 

Denk ik zo dat het beter is eerst te kijken wat je met de kabel wil gaan doen.  Zo eenmalig eens wat functies aanzetten of eens een fout uitlezen zou ik perfect ook verder kunnen met de kloon. Maar ikzelf heb wel wat meer geprogrammeerd dan dat en dan is een originele wel relax werken. Wel heb ik een aparte VCDS notebook PC waar enkel VCDS en wat andere kleine progs op draaien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
25 dollar kabeltje van Ali is prima voor wat hobby werk.
Idd, heb er verschillende gebruikt en allemaal prima. Ben begonnen bij 12.12 en eigenlijk nooit echt problemen gehad. Gebruik wel een virtual machine zonder internet uit voorzorg.

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb destijds de originele gekocht bij Ross Tech. Voordeel is dat je ook meteen gebruik kunt maken van hun support (en die is best snel).

 

Ik heb de versie voor 3 auto’s en was volgens mij ongeveer 350 euro kwijt incl verzendkosten/invoer etc. Verkijk je daar niet op, ze verzenden via FedEx en dat is best prijzig.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden