Ga naar inhoud

Niet kunnen reageren in "News & announcements


Tarabass

Aanbevolen berichten

35 minuten geleden, Vdub zei:

heb je em al even op Niet volgen gezet en dan weer volgen?

Die tip kwam van mij, dus heb dat al een keer gedaan. Ga het zo nog maar eens proberen. Het gekke is dat ik wel tapatalk meldingen krijg, dus de connectie lijkt er te zijn. Het aanklikken van de link om de browser te openen werkt ook niet. Kan ook een tapatalk dingetje zijn, die is net geüpdatet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die tip kwam van mij, dus heb dat al een keer gedaan. Ga het zo nog maar eens proberen. Het gekke is dat ik wel tapatalk meldingen krijg, dus de connectie lijkt er te zijn. Het aanklikken van de link om de browser te openen werkt ook niet. Kan ook een tapatalk dingetje zijn, die is net geüpdatet.

Ik heb exact hetzelfde. Maar niet bij alle topics.

Ontvolgen en weer volgen lost het vooralsnog ook niet op (bij mij althans)
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vinniepilon lijkt nu beter/weg te zijn inderdaad. Ik vond ook de melding vooral verwarrend. De melding "Iemand heeft gereageerd op jouw bericht" terwijl het een like was. Lijkt goed te zijn nu.

 

Wat ik me even afvraag, nu je toch aan het configureren bent. Is het ook mogelijk om bij het quoten van een bericht met (veel) foto's deze niet weer te tonen? Soms wordt een bericht met 5 foto's drie keer gequote, en dan zie je ze en heel vaak en moet heel veel scrollen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Vdub zei:

als het goed is worden de likes etc niet meer in de meldingslijst gezet

Lijkt te kloppen. Helaas worden de likes nu ook niet meer achter het belletje rechts bovenin weergegeven ;)

 

En geen e-mailmeldingen meer met likes zo "liked" het :P

aangepast door Tarabass
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden